Bruschete

Le ador! De ceva timp oriunde ies la terasa sau restaurant si au in meniu, le comand. Am avut parte de niste portii super bune si ingenioase de bruschete...Fie clasice cu ulei de masline, rosii, usturoi si putin parmezan, fie mai complicate, cu somon afumat, cu ciuperti si tot felul de toping-uri sau am nimerit bruschete uriase pe niste felii mari de paine cum nici nu mi-am imaginat dar bune! Din cand in cand fac si eu acasa, asa ca si gustare la cina.

Ingrediente pentru bruschete.

  • felii de paine pe care le prajesc;
  • rosii proaspete taiate cubulete;
  • ardei proaspeti taiati marunt;
  • ulei de masline;
  • catei de usturoi;
  • busuioc, oregano, frunze  de patrunjel sau menta, piper si sare;
  • telemea sau diferite branzeturi ce avem prin frigder;



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta