Dupamasa de film - Before Sunrice (1995)


In aceasta frumoasa dupamasa de Dragobete, pe langa o masa copioasa alaturi de sora mea, am apucat sa profit de catva timp liber si sa vad un film ce l-am primit ca si recomandare saptamana care a trecut, intr-o seara, la cina.

Desi este un film mai vechi, "Before Sunrice (1995)", merita vazut.....In aceasta zi cu atat mai mult cred ca s-a potrivit sa-l vad. Desi la inceput mi s-a parut plictisor, am continuat sa ma uit si, trebuie sa recunosc ca mi-a placut. Mi-a placut ideea povestii ....Cu siguranta fiecare dintre noi a avut o experienta asemanatoare sau i-ar place sa traiasca pasiunea unei asfel de experiente scurte dar marcatoare. Mi-au placut dialogurile inteligente. Uneori m-am regasit in meditatiile asupra experientelor de viata sau asupra a ceea ce simt....



Este miraculos cum doua suflete se pot intalni intamplator si, pentru cateva ore, sa accepte ca pasiunea si emotia sa ii calauzeasca....Atunci cand gasesti in strainul de langa tine inteligenta dar si pasiune si sensibilitate nu se poate intampla decat sa descoperiti impreuna o atractie fantastica unul pentru celalalt si sa aveti parte de momente unice, de neuitat......

Nu se stie daca o asfel de intalnire duce la o relatie concreta intre cei doi vreodata, dar cu siguranta, ceea ce se intampla intre ei este ceva ce merita trait chiar si odata in viata.



2 comentarii:

părerea ta