Sub umbrela

umbrela, sub umbrela, dialog,sursa imagine facebook inceputuri, realitati, citate, dilaoguri intre femeie si barbat, te iubesc, copilarii, suprarai, dojeni, regrete, nostalgii, ploaie, in ploaie, batrani, tineri,  relatii, esti important, esti importanta, la inceput, acum, amintiri, reprosuri, suparari, suprari in cuplu., gesturi, nevoi, mici gesturi, sentimente, nevoie de protectie, te iubesc, o singura umbrela, pe o banca, sa fim iar noi doi, relatii dupa ani si ani, dupa ani si ani, doruri, imi este dor, ce uitam, uitam, impacari, 

‎- M-ai supărat. 
- De ce?
- Pentru că la început mă alintai, mă mângâiai, mă răsfățai, îmi pregăteai surprize, mă făceai să mă simt importantă.
- Ești importantă, pentru mine ești totul. 
- Am nevoie de mici gesturi, nu-ți cer luna de pe cer.
- Cere-mi ploaia, cere-mi stelele, cere-mi viața. Eu ți le voi da.
- "Protejează-mă, ascultă-mă când nu vorbesc, sărută-mă când plâng, caută-mă când mă ascund." Îți amintești când ți-am cerut aceste lucruri? Le vreau, le pretind.
- Eu te iubesc. Plouă, hai lângă mine, avem o singură umbrelă.
- Nu.
- Hai să mergem acasă.
- Nu.
- Vrei să stai sub ploaie?
- Nu.
- Atunci ce vrei?
- Să fim iar noi doi, să fiu cucerită și alintată.
- Îți este frig?
- Îmi este dor.
- Poftim, ascunde-te sub umbrelă. Hai să mergem acasă.


Maria Cristiana Tudose
Sub ploaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta