Happy Valentin:)


Azi m-am trezit mai devreme desi m-a luat iar febra serialului.....Era necesar sa ma trezesc doar am inceput o  noua experienta, un nou capitol...Din nou incerc sa vad cum e in postura de "angajat", de aceasta data s-ar putea sa-mi fi gasit "jub-ul ideal", jub-ul care sa ma ajute sa trec la nivelul pe care mi l-am propus inca de anul trecut, de a lucra mai mult cu adultii si sa las partea cu copiii pe locul doi.....O sa fac binenteles, "ce-mi place"....o sa ma joc dar la un alt nivel....Voi propune board games si voi organiza evenimente cu acest scop, pe langa alte sarcini in echipa celor de la cutia.ro. Oare se putea sa se intample lucrurile mai bine? :)

Prima zi la munca nu a durat mult, iar acasa ma asteptau fetele cu mancarea:)...Am mancat si ne-am jucat umpic (ca sa-mi intru in mana cu regulamentele).....Ce minunat este sa ai acest sentiment ca cineva te iubeste cu adevarat....Ca mereu face cate un gest frumos pentru tine, ca sa nu te simti singura....Nu trebuie decat sa ne uitam in jurul nostru, sa ne deschidem ochii si vom vedea ca avem parte de cel putin o binecuvantare....Daca nu simtim asta sau nu vedem, poate ca ar merita sa incercam noi sa facem un gest simplu de iubire ( un mesaj, un telefon, un zambet, o imbratisare, o incurajare sau, pur si simplu sa stam si sa ascultam)....

Intretimp, am primit un mesaj de ziua indragostitilor la care nu ma asteptam ....umpic mi-a placut.....apoi umpic m-a luat nostalgia.....care umpic trece si apoi revine....

"Marea mea iubire
As vrea sa iubesc marea, dar marea nu iubeste, As vrea sa iubesc pamantul, dar pamantul e rece si plin de intuneric As vrea sa iubesc oamenii, dar oamenii sunt rai...As vrea sa te iubesc pe tine dar nu stiu daca ma iubesti Dar totusi am sa iubesc tot ce e mai bun din mare, pamant si oameni Iar din tine am sa iubesc totul pentru ca ai fost si vei ramane marea mea iubire!"

Nici intr-un an nu mi-a placut ziua asta cu adevarat....In acest an, cu atat mai mult..........

sursa foto www.lifehack.org, inima, inima ranita, mesaj de valentine s day, iinima rosie, inima in gri, ziua indragostitilor, valentine s day, dragobetele, mesaj de dragobete, mesaje frumoase, mesaje de dragoste, dragoste, poze cu inimi, singur, singuratate, singuri, singur de valentine s day, singura, singur de ziua indragostitilor, singur de dragobete, inimioare, poze frumoase, imagini frumoase, imagini cu mesaj, ganduri, ganduri, e-mailuri de dragoste, iubire, dragoste, dragoste ranita, sentimente, sentimente de dragoste, happy valentine s day, urasca ziua de valentine s day, nu suport ziua de valentine s dat, mesaj de ziua indragostitilor, ziua de  iubit, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta