Femeie de afaceri?

Azi, intr-o conversatie cat se poate de placuta, printre altele mi s-a adresat o intrebare:

"Visul tau este o cariera de business, asa-i?"
Am zambit. In gandul meu raspunsul s-a declansat foarte rapid si aproape 100% stiam ce vreau. Clar ma vedeam ca avand poate un barbat cu o cariera in afaceri iar eu sa fiu doar persoana din spate, care il sustine, incurajeaza. Da, daca as fi raspuns sincer, as fi spus pe bune, ca as vrea sa fiu casatorita, sa am familia mea...poate un copil sau doi. Iar din pasiune, sa continui "afacerea mea" micuta...
Am raspuns vag, "probabil ca acest vis il aveam acum 3 ani. Deja acum nu mai stiu daca vreau asta. Vad cat este de munca."

"Business women!".
Asa mi s-a spus azi, asa imi spune o prietena oridecateori vrea sa ma tachineze, probabil. Eu insa, nu ma simt asa. Nu ma simt pentru ca vad la cate aspecte am de lucrat. Cate lucruri mai am de inbunatatit. Cred ca pana cand nu o sa le pun pe toate la punct asa cum ar trebui, nu ma voi simti niciodata cu adevarat o "femeie de afaceri"........S-ar putea ca sa nici nu vreau sa fiu business women. Poate ca vreau sa fiu sotie si mama. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta