Îmbrăţişare de îngeri


Plănuisem să merg să văd un film de dragoste undeva în oraş...Chiar am crezut că voi ajunge măcar în una din aceste zile...Iniţial singură, apoi am găsit pe cineva disponibil să mergem împreună. Până la urmă, mi s-au schimbat planurile şi am rămas acasă...Nu am mai ajuns la film. Asta e, nu a fost să fie....


Tot în aceste zile am continuat să fiu activă şi să mă implic în diverse, să fac câte ceva, să îmi ies complet din starea vegetativă...Aşa că accept diverse "provocări": fie merg la patinuar, fie ies la un ceai, la un vin, mă plimb, mă văd cu lume nouă, merg chiar şi singură la unele evenimente cum a fost cel de Stand up comedz cu Tibi Neuronu din Club Ring, unde m-am distrat şi amuzat pe bune.....Chiar accept şi propun să mâncăm la mine, să ne jucăm la mine, să vedem un film la mine....


Nu sunt făcută să trăiesc singură...Sau cine ştie, s-ar putea să reuşesc dar creierul meu nu mă lasă să accept ideea. Din această cauză din când în când mă întâlnesc cu oamenii. O parte din cei din jurul meu se gândesc cu cine m-aş potrivi, cu cine să mă întâlnească :)...Este destul de evidentă treaba uneori. Poate că şi eu am momente când mă gândesc că poate ar fi o idee să găsesc pe cineva....Posibilităţi există...Apar diverse oportunităţi...Dacă nu apar, fac eu cumva şi se ivesc ocazii....Ce se întâmplă însă, ce am observat este că pentru că nu sunt pregătită emoţional, fiidcă în continuare sunt într-o perioadă mai burversată ca să-i spun aşa, deşi sunt câteva persoane care s-ar putea să fie interesate de mine sau cel puţin aşa dau de înţeles, nu pot să-i accept. În perioada asta sunt ca o stana de piatră. "Nimic nu mă atinge". Este super bine să fii să ai cu cine schimba o vorbă, cu cine să ieşi,  să fii admirată, căutată, alintată, dorită ....Se întâmplă un lucru: chiar dacă cineva pare interant pentru tine şi ar putea fi un potenţial bun, în momentul în care începe să devină evident interesul său pentru tine brusc îţi scade entuziasmul....Nu-l mai vrei. Persoanele acestea încep cu stângul fără să-şi dea seama. Sunt prea sinceri de la început...Îşi destăinuie sentimentele...Păcat! Ajungi să te retragi ca o brocuţă ţestoasă în carapacea ta şi de acolo să nu mai ieşi, sperând că va apărea cineva cu "mai puţin interes" la început.....Este nevoie să muncim şi noi umpic...În momentul când cineva doreşte să-ţi ofere totul rapid pe tavă de dragul tău, devine prea banal:d.....

Se întâmplă însă şi situaţii cînd cineva îţi place şi, fără vrei te grăbeşti să-i areţi asta. De data el este luat pe nepregătite şi cu cât te "zbaţi tu" , cu atât mai mult dă el bir cu fugiţii, precum în desenele cu Pepe Le Piu :).

Cel mai bine este să te scalzi în ape calme, când toată lumea "se grăbeşte încet".....

Ca să nu mă mai lungesc, de la o persoană interesantă dar "prea interesată" de viaţa mea şi de "binele meu" în perioada aceasta am primit un "mesaj de dragoste", un "mesaj de valentine s day" care sună cam aşa:

"Ştiai că bărbaţii şi femeile sunt îngeri care au numai o singură aripă? De aceea este nevoie ca ei să se îmbrăţişeze."

sursa foto adouasansa.blogspot.com, imbratisare, ingeri, inger, barbatul si femeia, citate, citate cu poza, imbratisare de inger, imbratisari, ingeri, barbatii si femeule sunt ingeri, mesaje de ziua indragostitilor, mesaje de valentines day, mesaje de dragobete, ganduri frumoase, ganduri de ziua indragostitilor, nevoie de imbratisare, nevoi, de iubire, iubire, dragoste, mesaje de indragostiti, mesaje de iubire, ganduri de iubire, citate, citate frumoase, citate de iubire, citate de dragoste, indragostiti, tablou, tablu in creion, picturi, desene, arte, opere de arta,

Nu, nu ştiam....Ce pot să spun...Ador îmbrăţisările calde, îmbrăţisările venite cu drag, îmbrăţisări sincere. Cel mai mult, să mă trezesc îmbrăţişată....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta