Am un sufletel in casa

De vre-o doua saptamani, cineva mi-a propus sa-mi ofere o pisica. Am ras si nu am stat deloc sa ma gandesc ce inseamna asta, am spus "DA, vreau!". Apoi, tare incantata, as fi mers sa o iau chiar in acea dupamasa....Bine, am reusit sa astept inca o zi, cand a venit la mine omul si mi-a adus-o cu tot cu litiera, mancare, asternut si jucarie speciala pentru pisici. (mmm. sa fi vrut sa scapte de ea, de mi-a cadorisit-o asa de frumos, cu de toate? :) )Tare este ca in ziua cand am acceptat nu-mi venea sa cred ca fac asta cu asa mare usurinta...Oare ce mi s-a intamplat? Eu uram ideea de a avea animale in casa. Nu suportam gandul de a mirosi in casa, ideea de a avea par peste tot ma dezgusta....Iata, ca acum, fata nici un stres, am acceptat o pisica...Bine a si descris-o omul ca fiind jucausa, cuminte. Nu rezisti sa nu-ti placa atunci cand o vezi cum se joaca....

Asa s-a si intamplat...Bine, din a doua zi dupa ce a ajuns la mine. 

In prima faza, cand a ajuns, am mers sa o vad si sa o iau din masina. Mi-am imaginat-o alba si mica. Cand am deschis usa masinii, pe bancheta din spate era o pisica neagra si mare. He, he, heee....Asta era. Am simtit ca nu pot face discriminari..... Am adus-o in casa...Saracuta, a fost destul de speriata...Poate ca si eu:). Bine ca a adus-o cu "accesorii". Eu eram destul de nepregatita pentru a avea o pisica in casa. Imi facusem si o lista cu cateva intrebari....Dar, pana la urma in urmatoarele zile am inceput sa-mi raspund singura la ele. 

In prima noapte a mieunat, nu am putut sa dorm. Ma temeam ca daca face asa mereu nu o sa rezist mult cu ea. Dar s-a calmat in urmatoarele zile...

Nu a baut apa aproape 24 de ore. Da. Nu m-am gandit ca ii trebuie apa pana cand nu am vazut-o ca dadea tarcoale apei pe colacul de la wc. Atunci sora mea, aflata in vizita de admirat noua mea "achizitie", mi-a atras atentia ca pisica bea si apa. :)....

Asa se face, ca sufletelul asta mic, de doua saptamani ma asteapta cuminte acasa, e pofticioasa oridecateori mananc ceva, ma incazeste si ma linguseste ore intregi ziua, sta la mine in brate, toarce de placere cand o motocesc si doarme cand lucrez la calculator. 

Duce orice gaseste bun de mancat pe covorul meu, mi-a tras firele la cuvertura de pat si sa nu mai spun de sofa...Ghiarele ei au ajuns peste tot in ea...dar si pe pielea mea,... Si, cand o vad, nu ma pot supara....Este un ghem negru moale si cald, cu niste ochi.............

Nu numai eu o indragesc dar oricine imi calca in casa nu pleaca pana nu se "indragosteste" de ea. (cel putin de dragul meu )......

Iata cum ma transform incet dintr-o persoana care ura ideea de animale blanoase in casa intr-o persoana cu pisica in casa.....
pisica, pisica neagra, pisica in casa, animale de companie, povestea pisicii mele, am un sufletel in casa, sufletelul meu din casa, miau, miaunel, Printesa, Sultan, nume pisici, cum am ajuns sa am o pisica in casa, toarce, doarme, pisica frumoasa, pisica femela, pisica mascul, prima data cand am o pisica in casa, cu pisica in casa, pisicel, pisicute, pisicuta, pisicuta neagra, mata neagra, matza neagra, pui de pisica, pui pisica, motan, motan negru, cum e cu pisica in casa, ce nume de pisici sa aleg, povestea unei pisici, povestea unui motan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta