Bruschete

In acest an de revelion, am pregatit cateva platouri cu bruschete ca si aperitiv. M-am gandit ca salate o sa aduca alte domnisoare iar acestea mi-au suras si m-am gandit ca o sa ne prinda bine....O reteta usor de preparat...Bine pentru mine de aceasta data a durat putin pentru ca am pregatit mai multe.....

Ingrediente pentru o portie mica
Avem nevoie de 

  • 2 felii de paine
  • 1 rosie
  • 50 g mozzarella
  • busuioc
  • 1 catel de usturoi
  • ulei de masline
  • sare


Cum se fac bruschetele
Feliile de paine se prajesc si se ung cu un catel de usturoi inmuiat in ulei de masline. Rosia se taie cubulete impreuna cu mozzarella. Se pun ambele intr-un bol unde se amesteca cu ulei de masline, busuioc si sare si se pun pe ambele felii de paine. Optional putem pune si ardei taiat bucatele sau putin ulei de floarea soarelui.

Pofta buna!

sursa foto smy-samy-smy.blogspot.com, bruschete, bruschete cu rosii, bruschete cu usturoi, bruschete cu rosii,bruschete italiene, bruschete cu motzarela, bruschete cu rosii si mozarela, brsichete cu ardei si rosii, brsuchete cu usturoi si rosii., bruschete aperitive, bruschete bune, reteta de bruschete, cum se fac bruschetele, cum sa fac cele mai bune bruschete, bruschetti, bruschete crocante, bruschete cu ulei de masline, bruschete cu rosii si usturoi,aperitive, preparare bruschete,bruschete ton, bruschete rosii, bruschete somon, bruschete ciuperci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta