Noua mea pisica ( "jucarie" ) are nevoie de un nume

De obicei nu tinem legatura cu cei care ne doneaza cate ceva online. Ne vedem cu ei, primim obiectul sau donatia si gata. Asa s-a intamplat si in cazul meu, dupa ce am primit pisica nu am mai vorbit cu donatorul. Eu am banuit ca pisica mea e femela. In cateva zile m-am decis ca numele ei sa fie "Printesa". I se potriveste de minune. Este frumoasa, lucioasa, adora mangaierile si atentia. Acest nume l-a avut pana cand am organizat o seara de jocuti cu cativa prieteni si unul dintre ei a descoperit ca pisica mea este motan. Ha, ha, ha! S-a ras copios vre-o jumatate de ora pe seama acestui subiect. A doua zi insa eu aveam aceeasi problema ca in primele doua zile, ce nume sa-i dau la motan?

Cand a venit sora mea la mine mi-a dat niste idei ingenioase de nume de pisici "Tziti", "Tanu", "Miu-Miu". A insistat pe "Miu-Miu" dar eu nu prea cred ca pot sa-i spun asa. Tare imi placea "Printesa" dar daca acum s-a adeverit a fi motan, este cazul sa ma gandesc la altceva. Ma gandeam sa -l numesc "Fluffi" ( e un nume cu rezonanta si ma duce cu gandul la altceva). Mai vazusem ca si nume de motani pe la altii, "Tom" sau "Aaron"......"Balu" sau "Bobita"  iar mi s-a parut amuzant. Pana la urma am mai discutat cu un prieten virtual si acesta mi-a sugerat ca ar trebui sa aleg un nume care sa contina litera "S". Se pare ca pentru pisici are rezonanta si raspund mai usor la un nume care contine si litera "S".  Spunea ca as putea sa-i spun "Syd" sau "Sultan". In momentul in care mi-a spus de "Sultan", gata, am acceptat imediat....Iar asta, pentru ca acest nume ma duce cu gandul ca un prieten ce l-am avut nu de mult timp...Un prieten ce a trecut prin viata mea cu un rost dar a disparut mult mai repede decat ma asteptam.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta