Zugravi de weekend

După o săptămână lungă cu lucrări prin apartament, a venit şi momentul să "personalizăm" camera iubitului meu....

Aşa se face că ziua de duminică a fost cât se poate de luuuuungăăă.....(cu party, mall, cumpărături ) şi s-a finalizat cu o vizită la Practiker unde s-au dus bănuţii mai repede decât ne-am imaginat.....


Apoi "acasă" a început joaca....Am conceput împreună cu iubitul meu o culoare super şi după ce am curăţat pereţii am început să-i înprospătăm cu o nouă culoare de albastru, mai vie......Iubitul meu a dus greul....Eu, am fost ajutor de (nu-i place cum sună "zugrav")..... l-am încurcat pe acolo.....


La final el era un mic "Avatar" :)))))


Prima noastră experienţă cu culorile..... O activitate foarte nostimă.

Rezultat:
  • pereţi de diferite nuanţe de albastru, în functţie de cât colorant am pus în lavabilă de fiecare dată când am pregătit culoarea
  • se vede fiecare loc pe care l-a colorat iubitul meu, dar mai ales, pe unde mi-am adus eu aportul :))))))

Concluzie: trebuie să mai trecem o dată pe la Practiker şi să ne mai jucăm într-o dupămasă de weekend  cu lavabilă prin cameră.

Trebuie să recunosc, acum după ce am curăţat petele de vopsea de pe parchet, mi se pare foarte distractivă activitatea...Aseară nu eram lafel de binedispusă, chiar nu am ştiut să mă bucur de activitate aşa cum merita....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta