Nostalgia reîntoarcerii

O noapte foarte lungă....

Mirela s-a reîntors la Cluj, după o vacanţă petrecută în Spania, la mama.

Timpul cât l-a petrecut acolo a făcut ca să mi se facă dor de ea. Mă obijnuisem cu ea acasă. Emoţia pregătirii bagajului cred că mă luase şi pe mine când ştiam că se apropie plecarea ei.....Binenţeles că avionul a plecat cu o întârziere de mai bine de o oră. ceva obijnuit deja pentru noi, cei care facem plimbarea aceasta o dată pe an, cu firma aceasta de transport aerian (low cost).....

M-am uitat la serial ca să rezist. Apoi  am închis ochii pentru 3 ore. Ne -am dus la aeroport noaptea însă mai avea întârziere.


Era frig şi am ales cu iubitul meu să ne întoarcem acasă, la căldurică......

Apoi a ajuns dimineaţa, devreme...Au urmat bucuria revederii.....Schimb de cadouri....poveşti.

Frumoasă şi din ce în ce mai frumpasă şi mai cochetă, sora mea s-a întors la Cluj....Plină de viaţă, odihnită, gata de atac şi de înfruntat tot ce urmează: continuarea studiilor, viaţa.....Pentru ea, cred, că în nopatea aceasta a luat viaţă  un nou început.....

Mama a rămas acolo.....Mă bucuram enorm că Mirela s-a întors însă din când în când mă lua nostalgia că mama a rămas acolo. Săraca a încercat să-i îndese Mirelei tot felul de lucruşoare şi accesorii prin bagajul şi aşa plin la refuz, să le ni le aducă nouă şi cunoscuţilor.....

Aş vrea să vină ea..... A rămas iar acolo până nu ştiu când .....Parcă văd că va trece din nou o perioadă de timp până să ne revedem...Uneori distanţa asta " omoară" ceva din mine....


Chiar dacă m-am obijnuit să trăiesc fără ea, să mă descurc....am câte o perioadă în care simt că aş vrea să fie mai aproape .....să vorbim...Nu ştiu, să fim din nou apropiate.....E un sentiment de nedescris în cuvinte....Se ascunde undeva în mine şi se iveşte din când în când la suprafată sub formă de lacrimă......

Trece.....


Grijile şi alergăturile zilnice nu mă lasă să stau prea mult pe gânduri......

Oricum, bine ai revenit la Cluj, soră_mea! Orice plănuieşti să faci, eu te susţin! >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta