Mulţumiri

Nu de puţine ori mă trezesc cu gândul că aş vrea să le mulţumesc celor care au contribuit cu ceva în viaţa mea...

Fie mi-au zâmbit, fie m-au ascultat când aveam nevoie să vorbesc cu cineva, fie am învăţat ceva de la ei, fie mă iubesc.....Sunt atât de multe lucruri pentru care putem să mulţumim cuiva.....

Aşa se face că sunt momente în care brusc mă trezesc că mă săgeată câte o amintire, ce mă leagă de cineva ...realizez că acea persoană a făcut ceva pentru mine şi pe loc aş vrea să -i mulţumesc sau măcar, să ţin minte, să stochez undeva gestul ei.....Sau măcar să le trimit o scrisoare de mulţumire, să apar în faţa lor cu o chutie de ciocolată.....


Îi mulţumesc......
  • Profesoarei de matematică din clasa a V- a din Liceul de Muzică - entru că ne-a cerut să ne facem propiul nostru caiet de regului şi exemple (Acum sunt gata făcute de cumpărat )
  • Profesoarei de teoria muzicii din clasele V- VI (D-na Czasar)- pemtru că mereu era cu zâmbetul pe buze, optimistă, sub efectul de yoga, - regim vegetarian ...încerca să ne trezească la realitate...
  • Profesoarei de geografie din clasa a VII - a, (D-na Boar Liliana) - pentru dragostea pentru geografie
  • Doamnaei Veronica - pentru un exemplu pozitiv de evoluţie în viaţă, înţelepciune, prin muncă.
  • Doamnei Ana Moldovan- pentru că m-a învăţat să fiu pedantă, curată, stilată, salată de icre
  • Doamnei Ana Feier- pentru că m-a învăţat că mâncarea trebuie nu numai să fie bună, ci şi să arate bine pe masă.
  • Ioanei Simona Creta ( Boboş) - " Ce poţi face azi, nu lăsa pe mâine, lasă pe poimâine, poate nu va mai trebui făcut"
  • Profesorului de istorie - m-a stimulat să citesc
  • Profesoarei de limba română din liceu - pentru metodele sale  superbe de lucru la clasă, calmă, feminină
  • buna Lenuţă- să tai ceapa mărunt, să pun hainele la uscat pe sfoară întoarse pe dos
  • buna Marie- curăţenie in curte, Desert " Prăjitura Luna, cu nucă", Dulceaţă de vişine
  • profesoarei de religie din liceu - m-a învăţat dragostea pentru religia ortodoxă
  • mama- pentru înţelepciunea cu care ne-a crescut pe mine şi sora mea până am ajuns la liceu
  • Noemi - ne-a învăţat primii paşi de dans
  • Profesoarei de chitară (D-na Camelia Vale)- primele lecţii de chitară
  • Echipei din bucătăria de la Pensiunea Perla Albastră (Mariana, Vali şi Leana) - pentru mâncarea super delicioasă pe care ne-o oferă
  • Lui Dumnezeu- pentru că este vejnic prezent în viaţa noastră şi ne protejează, face ca toate lucrurile din viaşa noastră să apară la timpul potrivit
  • Iubitului meu- îi mulţumesc fiidcă mă iubeşte şi mă face fericită în fiecare zi. Îi mulţumesc fiidcă a ales să facă parte din viaţa mea  zi de zi.
  • Lui Călin Vodă- pentru că mereu m-a încurajat să -mi trec peste frici şi limite...
  • Corinei Boldor- pentru calmul şi răbdarea cu care reuşeşte să relaţioneze cu toată lumea Pentru că reuşeste să fie o prietenă bună şi adevărată.
  •  Lui Salvick - că este alături de mama, nelăsând-o singură
  • Mirelei - fiidcă este un exemplu de statornicie şi de voinţă vie
  • Le mulţumesc lui Kati Gabor şi Adelei Hopirtean pentru că au nişte camare de distracţie super tari în facultate
  • Lui Lau (Dumnezeu să-l odihnească), fiidcă mi-a dovedit că nu toţi bărbaţii sunt alcoolici şi-şi bat nevestele..
  • Doamnei profesoare de violă din clasa a V- a - fiidcă mi-a explicat că avem nevoie de igienă, de haine curate, de deodorant
  • mamei - m-a încurajat să gătesc, să fiu gospodină, să fac alegeri bune în viaţă
  • Simonei Roşca- fiidcă mă sustine în ceea ce fac şi are răbdare cu mine
  • Lui Mangu Ionuţ- fiidcă ne-a încântat de câteva ori live cu muzica chitării sale
  • Lui Annick Martin - fiidcă mi-a oferit de câteva ori, împreună cu Călin , şansa de a vedea Franţa
  • Andreei Raţiu - fiidcă mi-a fost o bună prietenă în preadolescenţă
  • Biancăi Mureşan - fiidcă a fost cea mai bună prietenă a mea în copilărie
  • Luminiţei Voinea fiidcă este o persoană atât de pozitivă, plină de viaţă, entuziastă..
  • Profesorului Adrian Stăvariu pentru că este un bun confident şi un prieten virtual deosebit..
  • Profesorului Lucian Cazacu, din Dâmboviţa pentru ca saptamana de saptamana ma pune la curent cu informatii despre viata ortodox creştină. pentru că este atât de statornic.
  • Marcelei Campian - pentru că mereu vede în mine calităţile şi pentru că din când în când mă aduce cu picioarele pe pământ atunci când am de luat decizii....
  • Lui Nicu Luduşan- pentru că este un exemplu de persoană care luptă până la capăt pentru tot ceea ce vrea să opţină.
  • Mamei lui Dumi - pentru că este o femeie înţeleaptă cu care te poţi înţelege...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta