Holograf

Sâmbătă seara am fost la Festivalul Ursus de la Polus Center.  Înafara faptului că a fost o aglomeraţie de nedescris în cuvinte, pot să spun că m-am simtit pentru câteva minute super, super bine.

Am stat la coadă pentru o porţie de frigărui cum de mult nu am mai mâncat şi ce e cel mai important de menţionat este faptul că am stat la concertul celor de la Holograf....



Mai bine de o oră au reuşit să ne anime şi să ne încânte cum de mult nu am mai avut ocazia......Chiar simţeam nevoia să mai participăm la asfel de evenimente.....

Alături de ei am putut redescoperi cu emoţie cântece mai vechi, dar şi mai noi, cu un sound special......

Iubitului meu îi dedic aceeastă melodie...


Doar o viaţă nu-mi ajunge să iubesc


  
 




Să nu-mi iei niciodată dragostea....





Romeo şi Julieta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta