Top 21 melodii româneşti de dragoste

 Sunt convinsă că ar merita mai multe melodii de dragoste să fie postate în top, dar din ele, au isbutut să fie selectate acestea.  Locurile din "clasament" pot fi schimbate. Audiţie plăcută...

1. Vank - Baladă pentru o minune


2. Holograf - Doar o viaţă nu-mi ajunge să iubesc 



 3. Ştefan Iordache - Ţi-am dăruit o floare




4. Mihaela Runceanu-Fericirea are chipul tău 



5. Gheorghe Gheorghiu-Unde dragoste nu e, nimic nu e




 6. Pasărea Colibri - Dragostea e o salată



7. Florin Chilian - Chiar dacă



 8. Eva Kiss.....Puterea dragostei


 9. Ducu Bertzi - M am îndrăgostit numai de ea



 10. Crazy Loop - Despre tine cânt



11. Voltaj - Eu cu mine



12. Directia 5- Dacă ai şti...



13. Praf în Ochi - O mie de gânduri




14. Taxi - Te văd în toate femeile


15.  Ştefan Bănică jr. - Cum am ajuns să te iubesc




 16. Animal X - Nisip purtat de vânt






 17. Zob & Mara - Cântec de dragoste






 18. Vama Veche - Epilog


 

19. Stigma - Jumătate tu, jumătate eu

 

 

20. Bosquito- Doua mâini

21. Conexiuni - Tu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta