Îmi recomand puţin repaus

Oare cine nu trece din când în când prin momente în care simte că are nevoie de pauză.....


Asta se întâmplă când vrei să te implici în toate, să iasă bine....să deţi controlul asupra lucrurilor.....Binenţeles că nu iasă...Suntem doar nişte simpli oameni...Să mă anunţi când se termină bateria, ca să o pui la încărcat.....Asta în cazul în care ai norocul să fie acumulator şi se mai poate reîncărca...


Ajung să simt că vreau doar să mă odihnesc. ....

Luna asta, octombrie..este una foarte ciudată pentru mine şi luuungăăă..... A început cu soare şi culori de toamnă.  Apoi a continuat cu stres si alergătură..Oricât mi-am propus să am o zi liberă de la toate (am visat să am un weekend liber de vineri până duminică), încă nu am avut dar nici nu s-a sfârşit luna ce-i drept.....Apoi săptămâna trecută a fost presărată cu flori (flori de la Corina, la birou, trandafir de la iubitul meu pe neaşteptate ...flori de la o mămică drăguţă..)...Sunt liniştită..Am primit flori pentru un an întreg, să nu mai spun că nu primesc flori......Am sfârsit weekendul şi am început săptămâna cu o răceală cum de mult nu am avut...Asta cred că mi-a pus capac....M-a stors de orice putere pe care o mai aveam, nedormind două nopţi la rând....Dacă nu aş fi luat tratament........

Răceala asta mea (atât la propiu cât şi la figurat) cred că se răsfrânge şi asupra celor din jurul meu.....Nu mai am răbdare uneori....Şi prefer să cred că nu am nevoie să mă apropii de nimeni...(cel puţin în perioada asta)...Deşi singură nu cred că aş face faţă la nimic din ce mi se întâmplă....

Sunt ciudată şi am un comportament ciudat atât cu mine cât şi cu cei din jurul meu.....Cert este că nu vreau să rămân singură ci doar să fac o pauză scurtă......Să-mi adun gândurile şi forţele pentru a continua.....

Culmea, cred că asta tot de mine depinde dacă o să fac pauză sau nu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta