Viaţa are gust de toamnă....



Prinsă între munca de birou şi alergătura de după, pe la petreceri de copii, încerc să mă bucur de toamnă....

Dimineaţa când ies din bloc, miroase a toamnă,
Mama lui Dumi a făcut o zacuscă şi o salată nemaipomenite....
Din curtea şcolii se aud zîmbete şi glasuri de copii bine dispuşi,
La buna în grădină au îngălbenit frunzele....Sunt o mulţime de nuci căzute pe jos; ne aşteaptă să ne găsim timp şi pentru ele, să le adunăm....

Chiar dacă nu am mai reuşit să fugim undeva cu cortul pentru o zi, două, cred că putem să ne bucurăm de vizite la Salină sau de o mică scaldă la Felix....Găsim noi ceva posibilităţi de a  ne relaxa.

E foarte  frumoasă vremea afară.....soare.....de toamnă ce e drept, răcoros....Recunosc, în primele zile de frig, chiar după ce am revenit din tabere, nu suportam ideea că se duce căldura însă acum am acceptat situaţia şi mă bucur de zilele galbene roşiatice de toamnă.

Sunt superbe frunzele căzute pe trotuar....Regret că nu mai găsesc timp să mă plimb prin parc cum o făceam în alţi ani. Acum mai mult ne plimbăm cu maşina....Nu ne mai ajunge timpul pentru câte am avea de făcut:).




Să aveţi o toamnă frumoasă 




 
Toamna - Tudor Gheorghe
  Vezi  mai multe  video    din   diverse




 
Toamna
  Vezi  mai multe  video    din   muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta