Zi de joi, morăcănoasă

Cred că fiecare dintre noi am vrea ca tot ceea ce ne propunem să facem să iasă bine, să se realizeze la timp, ca asfel să avem satisfacţia muncii făcute cum trebuie şi cu plăcere...

Nu ştiu cum se face că parcă uneori nu depinde doar de voinţa noastră ca să ne atingem scopurile. Mereu apar diferiţi factori care fac ca lucrurile să se desfăşoare puţin diferit decât ne aşteptăm sau ca ele nici să nu aibă loc.


Ba fac prea multe lucruri odată şi ceva nu iasă, ba uit câteceva, ba trec cu vederea peste ceva, ori apare altceva mai important la orizont care îmi atrage atenţia că ar fi mai important de făcut...şi uite aşa ajung să am câte o zi de nu mă mai înţelege nimeni...

Uite că nu -mi iasă mereu lucrurile aşa cum vreau, bine!....Oare în asfel de situaţii cum ar trebui să reacţionez? Cum ar trebui să reacţioneze cei din jur care poate sunt afectaţi la rândul lor de pe urma faptelor mele?

Cred că cel mai bine e să stau la căldură în casă, să citesc ceva până când trece morocăneala....


........

Peste câteva ore (după ce am continuat cu morocăneala pe la Mall), această zi s-a transformat....

De mai bine de 5 luni, cred, nu am mai ieşit în club. A venit momentul să facem acest lucru.

După două ore în care mi-am strofocat creierii să rezolv o problemă de matematică de clasa a -V- a, pentru vărul meu, problemă pe care până la urmă am pasat-o celor din lista de messenger că pe mine mă depăşea, a venit momentul să ies din casă ca să merg la dans....After 8 Retro party, venim!!!

Am fost.....:)....Lumea se schimbă. Eu mă schimb. Nu mai sunt clienţii care mergeau acum doi, trei ani...Sunt alţii, cât dulapul de mari, fustiţe sclipicioase....

Fetelor, unde sunteţi, prin lume? Ce vremuri......( Şi astea au fost nu de mult...).


Data viitoare cred că mergem în Club 30 Plus :d.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta