Un om fericit

Cu toată criza,  cu toată alergătura ce se vede şi se simte în jur, la Cluj dar cred că în toată ţara, eu îmi permit să spun că sunt un om fericit...

Da...Sunt un om fericit, împlinit...şi lista poate continua cu alte descrieri asemănătoare...

Poate că vă întrebaţi cum îmi permit "luxul" de a spune aşa ceva...Foarte bine! Am motive!:
am în viaţa mea persoane care mă iubesc, au încredere în mine, mă susţin şi se roagă pentru mine
am alături de mine prieteni dragi şi buni care mă ajută, mă încurajează şi mă învaţă
Muncesc. şi muncesc pentru ca ce "visez" să devină realitate;
mă bucur atunci când mi se oferă lucrurile pe tavă şi eu doar le servesc; (idei, sugestii)
profit de orice lucruri noi care apar în viaţa mea şi care consider că mi se potrivesc personalităţii mele şi bugetului, binenţeles;
sunt sănătoasă
sunt norocoasă
pot să mănânc orice îmi doresc;
îmi place să cred că uneori fac fapte bune şi pot ajuta o parte dintre persoanele din jurul meu;
Dumnezeu este prezent în viaţa noastră şi ne poartă de grijă pentru ca noi toţi să putem spune că suntem fericiţi;
îmi permit să-mi fac planuri şi să visez;
aproape că pot să merg cu patinele datorită Corinei şi lui Sorin;
în fiecare an învăţ şi aflu lucruri noi;

şi lista nu se opreşte aici....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta