E iarnă iar:)

Ho, ho, hoo!


Anul acesta simt că vin sărbătorile....Crăciunul se apropie....afară este zăpadă....în magazine furnicile umane aleargă printre rafturi să aleagă cele mai bune şi delicioase mâncăruri, cele mai rafinate cadouri....


Aglomeraţia nu mă mai deranjează, nu mai îmi fac griji că nu-mi ajung banii pentru tot ceea ce-mi trebuie ca să fac prăjituri şi să mai am şi de buzunar....

Îmi permit luxul de a-mi face planuri...deja visez ce prăjituri să fac, cu ce cadouri (mici ) să-i uimesc pe cei dragi...Ce vreau să fac de Crăciun...

Ce bine!

Luna aceasta chiar merită să ne bucurăm că este iarnă adevărată la noi, cu zăpadă pe străzi şi pe copaci..

Am profitat câte puţin de asta printre muncă şi party-uri şi am fost la patinuar (după 3 săptămâni de invitaţii, Corina şi Sorin m-au ajutat să pot sta singură pe patine);

Am fost la săniuş. Într-o seară am dat fuga până la Sălciua, undeva aproape de Cluj, şi ne-am dat trei ture cu sania. Una dintre ele a fost până în gardul de lemn a-i vecinilor lui Alin:))), he, he, heeee........

Dar ne-am bucurat şi de colinde tradiţionale .....la Casa de Cultură a Studenţilor...

Am participat serios şi la sacrificarea codatului ...Mi-am încurcat (ajutat) rudele la buna....M, m, m, ...bună pomana porcului....

Am sărbătorit de câteva ori (cu Mirela şi Rareş) şi încă nu a venit Crăciunul...

Urmează o altă tură de colinzi creştine ....Şi să nu-i uităm pe colindătorii cu caprele, urşii, ce vin din Moldova, tocami până pe aici să facă şi ei un ban (ciubuc, după cum mi-au spus de dimi...)....

Urmează să mă distrez în bucătărie printre tăvi de prăjituri.....alături de Mire şi, poate mama lui Dumi dacă va fi liberă de la muncă....

Apoi ultimele pregătiri de Crăciuni, cadouri, sarmale, platou..

Apoi o să facem câţiva copii fericiţi cu venirea adevăratului Moş Crăciun....:)))....nici anul acesta nu am rezistat tentaţiei....

Binenţeles că vom fi chiar noi colindători de soi pe la casele rudelor şi dacă ne mai ţine glasul şi stomacul, ne vom începe anul sănătoşi, voioşi şi plini de energie, gata de o nouă aventură şi isprăvi care -mai -decare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta