Scrisori către mama. Seara de Crăciun

 Cluj-Napoca, 30.12.2010

Dragă mamă,

Îţi scriu cu dor...

Anul acesta a fost un Crăciun tare frumos... Ne-am străduit să putem simţi atmosfera lui cum de mulţi ani nu am mai făcut-o.

Recunosc, mai mult ne-am îngrijit să avem ce pune pe masă, nu am ajuns la biserică însă am avut parte de câteva colinde şi Dumi m-a ajutat să-mi îndeplinesc dorinţa de a-i colinda pe câţi mai mulţi.

Mirela a venit la mine să facem prăjitură împreună...A ieşit ceva. Şti, trebuie să recunosc, prăjitura nu este foarte reuşlită ...niciodată nu a fost ...Însă am descoperit că-mi place să fac şi cred pentru asta merită să ne străduim...Nu am mâncat foarte mult din ea...poate la anul o să facem mai puţină şi mai bună....

 În ajun şi înaite am gătit casa şi mama lui Dumi a făcut o mulţime de mâncare bună. În seara de ajun ne-am făcut "datoria" de a merge cu Moşul:) Însă în prima zi de Crăciun am mers la buna şi Mirela a gătit casa de sărbătoare, buna a făcut, lafel, prea multă mâncare parcă...Îţi dai seama, ştia că mergem săraca şi cum nu mergem foarte des.... Am stat împreună, am mâncat împreună...

Dupămasa am plecat la tata la colindat...Am avut noroc că au scos maşina de la service...S-a cam topit zăpada şi dacă trebuia să mergem pe jos nu cred că era prea bine pentru comoditatea noastră....În fine...Am fost însă l-am găsit, cum să pun, cum încă Dumi nu l-a văzut până acum....Nespălat, cam pilit...buna era sătulă de el....Vorbeau fiecare ce-l durea...nu am stat foarte mult însă mi am uitat geanta acolo şi a trebuit să ne întoarcem când am ajuns la Gară pentru că, pentru a nu ştiu cât-a oară, vroiam să te sunăm, să vă colindăm şi pe voi....

Când am ajuns acasă ne-am pus la odihnă şi ne-am uitat la câteva filme faine de Crăciun pe care am zis că vreau să vi le punem pe nişte cd uri să le vedeţi şi voi, când puteţi....

partea frumoasă acum urmează....

Mirela a vrut neapărat să facem brad, să facă mere coapte la cuptor şi să deschidem cadourile....

Am dus noi un braduţ, l-am înpodobit....şi câteva cadouri mici au ajuns sub el....Aşteptam să se coacă merele....A avut o idee tare frumoasă. Ar trebui să o repetetăm...
de craciun, moment de craciun, cu bunica de craciun, perfect moment de craciun, la craciun, craciun, langa bradut, mere coapte cu nuca, deschiderea cadourilor, fetele de craciun, craciun 2010, craciun 2011, seara de craciun, pentru mama, scrisori pentru mama, draga mama, scriu pentru mama, Calarasi, Calarasi Gara, la Calarasi, in seara de craciun, poze de la craciun, imagini de la craciun, amintiri de la craciun, 

Mă emoţionez acuma când îmi aduc aminte momentul cadourilor....Era şi buna  care ne-a luat la toţi trei dulciuri foarte bune de altfel....A început să plângă încet....când ne-a văzut cum ne bucuram de ce primeam:)

Cred că în acele momente i s-a făcut dor de voi şi tare ar fi vrut să fiţi acolo cu noi....

Noi, de asemenea...Cine ştie, poate la anul o să putem să ne bucurăm împreună de Crăciun...Tare m-aş mai bucura, să ştii.....

Chiar dacă vieţile noastre s-au schimbat şi fiecare are stilul să de viaţă parcă tot nu e lafel Crăciunul dacă voi nu sunteţi cu noi....parcă ceva a lipsit.....

Deci aşa a fost sărbătorit Crăciunul la noi: cu pregătiri încete, distracţie la cumpărături, făcut de prăjituri, am ornat brăduleţi, am cumpărat câteva cadouri...sper că v-au plăcut...În sfârşit am reuşit să vă trimit şi eu ceva...Sunt foarte bucuroasă.....

Am făcut şi scurte vizite de "colindat" ....poate, la anul, o să stăm noi să aşteptăm colindători.....

Acum a revenit zăpada, odată cu ea şi frigul....Au mai rămas mai puţin de 24 de ore din acest an....

Ce pot să spun este că sunt fericită, mamă....Dacă ai fi mai aproape de noi, cred că ar fi şi mai bine....Cine ştie, poate că Dumnezeu ne va reuni la unmomentdat...Până atunci, să ne bucurăm de ce ne oferă în clipe ca acestea...

Te pupăm cu drag, copiii tăi,
Ioana, Mirela şi Dumi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta