the magic has gone, back to reality


Dupa mai bine de o saptamana in care am avut timp in sfarsit sa stau si iar sa stau, fara sa fac nimic, cu mici pauze de bucurie si sarbatoare, iata ca simt nevoia sa ma intorc la viata mea, la realitate....

Cred in sfarsit, ca in 2012 am reusit sa simt cu adevarat pentru cateva momente, magia Craciunului si am incheiat si inceput anul, intr-un mod cu adevarat neasteptat....Uitandu-ma in urma vad  ca ceea ce am trait in anul 2012 a fost doar temelia tuturor lucrurilor si experientelor pe care le voi trai in 2013....Ma uit acum inainte cu zambetul pe buze, increzatoare si, mai ales, cu forte proaspete...Simt ca acest an, 2013 va fi unul intens...

imagine de pe sandbox-photos.com, lumini, imagini frumoase, poze frumoase, imagini cu mesaj, poze cu mesaj, foto cu mesaj, ganduri, ganduri frumoase, 2013, anul 2013, in noul an, an nou, an nou fericit, ganduri la inceput de an, trecerea dintre ani, revelion, revelion 2012, revelion 2013, revelioane, de revelion, de anul nou, la anul nou, the magic has gone, back to reality, magia a trecut, inapoi la realitate, 2013, trecerea dintre ani, dorinte, un nou inceput, an nou fericit, optimism, ganduri, viata are gust, ganduri la inceput de an, urari de anul nou, urari de revelion, urari, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta