Ramas bun, 2012!...


Anul acesta a fost un an tare lung. Un an in care am avut parte de trairi intense, puternice, un an in care am muncit mai mult decat am iubit, un an in care am pus pe primul loc ambitiile mele, eul meu...Acum, la finalul sau, nici nu mai stiu daca sa ma bucur sau nu, de "reusitele mele".......

Un an in care am simtit cu adevarat ca m-am maturizat, un an in care am vazut cu ochii mei ca m-am schimbat si ca sunt in stare sa fac asa de multe...Ca satisfactiile cele mai mari le ai atunci cand esti dispus sa-ti asumi decizii, sa faci alegeri, sa te incapatanezi si sa crezi in ceea ce-ti spune inima dar si ratiunea. Un an in care am realizat inca odata ca sunt ceea ce sunt doar datorita celor din jurul meu care vad potentialul din mine, care sunt alaturi de mine, chiar daca eu tind sa  "ma descurc singura" majoritatea timpului.

Anul acesta a fost un an al alegerilor bine facute, alegeri si decizii de care trebuie sa tin cont si in anul care urmeaza.......Un an bun si prosper.

Anul acesta a fost un an in care am reinceput sa cunosc oameni noi, un an in care am calatorit, un an in care am avut ocazia sa invat din nou.

Totodata anul acesta a fost usa deschisa spre un nou capitol al "carierei mele" dar si a unui nou capitol in ceea ce priveste viata mea personala.....Chiar acum, cand anul 2012 se apropie de final iar 2013 este gata sa-si deschida portile, pentru mine acest capitol este inca un "mister" dar sunt incredintata ca va fi ceva ce n-am mai trait pana acum, ceva ce merita asteptat....

imagine de pe cristianaradu.blogspot.com, 2012, ramas bun, ramas bun 2012, ce am facut in 2012, ganduri, ganduri de sfarsit de an, un nou inceput, un nou capitol, s-a mai terminat un an, s-a mai terminat un capitol, 31 decembrie, vise, planuri, lista pe 2-012, lista pe 2013, 2013, un an bun, un an prosper, retrospectiva 2012, retrospectiva anului, pe curand, trairi intenese, alegeri, alergaturi, imagini frumoase, poze frumoase, alegeri facute in 2012, noi inceputuri, an nou fericit, sfarsit de an, inceput de an, inceputuri, sfarsituri, 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta