Cum sa te casatoresti intr-un an?

In ultima vreme am mare noroc cu prietenele mele...Spre surprinderea mea nu ma lasa sa vegetez singura in casa, pentru ca asta imi este tendinta..........Zilnic primesc telefoane, sms-uri sau mesaje pe facebook, invitatii la diverse activitati....Ce ma bucur pentru asta....

In aceasta seara am primit sugestia de a viziona acest film, "Married in a Year".....Am amanat, m-am uitat binenteles la serialul meu dar pana la urma am zis, ia sa vad despre ce este vorba...Iata ca am vazut un film tare interesant.

Pe scurt, Patti Stanger  oferă un ghid pentru cine vrea să se căsătorească într-un an. Paşii sunt deja demonstraţi de miile de cupluri fericite care au urmat ghidul. Sfaturile lui Patti sunt uşor de urmat, lipsite de "bla bla" şi puse la punct. 

Film - Married in a Year

Cine vrea sa se casatoreasca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta