Am voie sa plang in sfarsit


Eram asa increzatoare....Aparent linistita si sigura pe mine...Probabil ca dormeam bine pentru ca inca stiam ca te gandesti la mine...Undeva acolo nu se terminase de tot povestea noastra pentru ca tu inca mai sperai.....

In momentul in care te-am vazut cu ea....atunci chiar s-a rupt ceva in mine si stii ceva, nu am simtit asta pe moment....In prima faza am simtit o mare bucurie, pe bune...M-am surprins pe mine cu atitudinea mea cand ne-am intalnit si am vorbit........M-am bucurat vazandu-va impreuna ca si pentru mine....Erati asa frumosi....Este cea mai frumoasa si desteapta fata langa care puteai sa fi in ultima vreme...Mai mult decat ma asteptam....Ce plina de surprize e viata, nu-i asa?...Seara am "sarbatorit" libertatea mea in felul meu ciudat din ultima vreme (dar vreau sa trec rapid peste asta...nu merita pomenit).....

In schimb, dimineata, in momentul in care m-am trezit singura......Am realizat ca nu mai esti al meu......(am voie sa plang cu adevarat)........In acele momente am realizat care este realitatea in care ma aflu, ma durea si nu am mai reusit sa-mi ies din starea aceea de cateva zile....Pana la urma era si cazul sa incep sa sufar si eu in urma acestei pierderi....In momentul in care am ales sa facem acest pas nu m-am gandit la toate urmarile ce aveau sa aiba loc sau, daca banuiam, nu ma asteptam ca acestea sa se intample atat de curand....Ce pot sa spun....Doare.




http://www.trilulilu.ro/colectie/sfarsit-de-poveste-frumoasa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta