Adio ...

Nu mă aşteptam să fie atât de greu să fac un ultim pas şi anume chiar să -ţi spun "Adio"

Am amânat acest lucru, cred, o săptămână sau mai bine..Efectiv nu puteam. În acest timp am avut zile în care puteam sta detaşată, simţind că sunt într-o perioadă bună a vieţii mele tocmai în urma acestei decizii pe care am luat-o. Liberă...liberă să mă bucur de momente pe care de mult nu le-am avut, liberă să iau singură decizii, fără să mai supăr pe nimeni, liberă să muncesc pentru mine şi să nu mă mai stresez pentru cheltuieli mai mari decât îmi pot permite..din contră să pot merge în magazine şi să aleg tot ce vreau.......liberă....Şi în acelaş timp,  am avut şi am cele mai groaznice momente pe care le pot trăi....sentimentul de a fi singură din nou....Să te întorci acasă şi casa să fie goală....să nu mai fi aşteptată de nimeni....să nu mai ai parte de îmbrăţişări calde.... Oare asta mi-am dorit?

Ştiu doar că în aceste câteva luni de "singurătate" am avut momente de uşurare, pentru că mi-am asumat nişte   decizii care să ne facă vieţile mai uşoare....Am avut momente de întrebări, momente în care m-am simţit singură....momente în care m-am simţit, recunosc, fericită fără tine.....Dar şi momente în care gândul că undeva, aproape de mine şi în acelaş timp, departe, eşti tu....într-o stare în care te-am adus eu dar şi alegerea ta....într-o stare din care parcă nu mai poţi să scapi...de tristeţe şi amărăciune....gând care, parcă nu mă lasă să mă bucur în totalitate de reuşitele mele...Poate că atunci voi fi liniştită când voi afla că ai ănceput să te bucuri de viaţă aşa cum o făceai altădataă....În acelaş timp, în toată această perioadă nu am simţit vreodată că ai vrea să se schimbe lucrurile sau să revină la normal...nu am simţit cu adevărat că ai vrea să revenim ceea ce am fost....Ceea ce nu poate să fie ceva rău...Din contră, poate să ajute ca această perioadă să se termine mai repede....ca noi doi să ne putem continua vieţile fiecare pe drumul său, fără prea multe regrete ci doar cu amintiri frumoase.

În ziua în care ţi-ai luat ultimele lucruri de la mine am simţit că acesta va fi poate ultimul moment în care voi mai primi îmbrăţişarea ta, chiar şi aşa, că am insistat eu....Ştiu că e greu.....Nu puteai să nu mă îmbrăţişezi.....Au fost mai multe zile în care ne-am luat rămas bun, unul a plecat într-o parte şi celălalt în sensul opus, dar în această zi, cred că a fost ziua despărţirii noastre definitive...., când aş fi vrut să  mă uit în spate, după tine, iubitul meu.......

Am avut atâtea momente frumoase...
Mi-ai făcut atâtea surprize...
Am crezut la unmomentdat amândoi în ceva comun....
Chiar am crezut în tine şi într-o viaţă frumoasă şi liniştită alături de tine....O perioadă chiar am şi muncit ca acest lucru să se poată realiza...Doar că la unmomentdat am simţit că efortul depus de mine e mai mare decât cel depus de tine şi atunci am preferat să mă retrag......

O să închei cu o melodie pe care o ascult aproape în fiecare zi, până când mă voi linişti şi nu vor mai curge lacrimi.



Adio....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta