Cea mai tare farsa: Radio Zu nu emite la Cluj din cauza unei bucatarese

 De la novacescu.ro

Una din placerile mele matinale este sa-mi vaccinez ratiunea cu doza de prostie romaneasca pe care de fiecare data genialul Buzdugan mi-o ofera prompt si gratis la 7,40, zilnic. De vreo cateva zile zile sufar pentru ca, pe frecventa Radio Zu, se aud doar paraziti. Modesta mea experienta mi-a sugerat ca e o problema tehnica si m-am gandit ca o sa se rezolve. Cum aceasta persita mi-am dat seama ca emisia este blocata: ori la nivelul receptarii semnalului transmis de la statia mama din Bucuresti, ori la nivelul retransmiterii semnalului in Cluj. Cum pe internet emisia nu este intrerupta, e limpede ca problema e la Cluj.
In urma unei banale verificari am constatat ca emisia radio Zu la Cluj este blocata din cauza emitatorului local, care se afla in cladirea unde a fost sediul Antena 1 Cluj. Din cauza unor probleme financiare, curentul a fost taiat la respectivul sediu si, in consecinta emitatorul a ramas fara curent.  Interesant este ca in urma cu peste 10 zile a fost aceeasi problema de emisie, care a fost rezolvata au ajutorul inventivului si minunatului stil romanesc. Adica s-au tras doua fire de la restaurantul aflat la parter iar trimisul de la Bucuresti al departamentului tehnic al radioului a atasat de ele un stecher pe care l-a bagat intr-o priza. In urma cu patru zile, o bucatareasa, cam nervoasa ca nu gaseste o priza libera pentru masina ei de macinat zahar, a scos stecherul din priza si... PA si Pusi!... Buzdugan si Morar. Asta da farsa!  Iata, asadar, ca rezultatul firesc al intelepciunii mangeriale nu intarzie sa apara, atunci cand tu, mare grup de presa, cum este trustul Intact ( din care face parte Antena 1 Cluj, Radio Zu, etc.) pui roboti imbecili sa-ti gestioneze afacerile la Cluj. Ajungi sa ti se taie curentul. De afacerile grupului, la Cluj, a ramas sa se ocupe un asemenea robot. De fapt e un bidon gol. Pur si simplu ii place sa se plezneasca peste burta si sa-si auda zgomotul determinat de vibratii si ecoul goliciunii. Nu zic mai multe. Spun doar ca robotilor le-au fost prezentate atatea solutii pentru continuarea activitatii la Cluj, insa toate au fost refuzate cu aroganta prosteasca. Acum, s-au intors in epoca de piatra iar roboti trebuie sa aprinda o festila prin sediul ala gol si intunecat.
P.S. Evident, aceeasi problema e si cu emisia Antena 1 Cluj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta