Idei de cadouri pentru sot

Sunt in concediu de crestere bebei :) si am timp de stat pe facebook. Daca esti in pana de idei referitor la cadouri, retete de mancare pentru bebelusi dar si pentru restul familiei pe facebook in mai putin de 30 de minute primesti mai multe idei decat ti-ai putut imagina.

Cum se apropie ziua iubitului, nu am putut sa trec neobservand un subiect de discutie referitor la cadouri pentru soti...Mamicile nu stau deageaba. Unele chiar au inspiratie si merita sa ne luam dupa ele...
cadouri pentru soti, de pe facebook, idei de cadouri, sursa facebook, inspiratie, cadouri pentru tati, brelocuri cu mesaj, 


 3 biletele, cu cate un cadou pe fiecare, si l am pus sa aleaga... A fost distractie maxima. Dupe ce alege cadoul va fi curios sa vada ce a pierdut.
trimis la fiecare ora, toata ziua, cate un sms cu La multi ani... bla bla 
un bebe
o bicicleta sa iasa cu bebe la plimbare
o stație poate nu îl mai prinde radarul - cadou util
tort inima cu mesaje
ceva pt masina, este un impatimit!
haine, papuci, curea, felicitari
un lant de aur

un PS4 ca tot nu mai are timp sa plece la fotbal
ceas din ceramica neagra
Tort facut de mine 💖 de obicei de ziua lui sau a mea imi.cumpar eu ceva pt casa ce avem nevoie
lant cu motive personalizate (picioruse de bebe, mesaje scurte)
curea din piele
dulap din fier forjat pentru sticle de vin
portofel
o bratara personalizata cu chipul meu si a lui fiumiu pe ea
o brățara de aur! Anul asta un inel de aur și un samsung galaxy S8 plus!
O bratara cu un banut pe care sa fie gravata poza baiatului
un ceas
o placuta de aur cu numele copiilor si data nasterii iar pe spate o dedicatie de la mine..
in fiecare an de ziua lui îmi cumpăr o lenjerie intimă sexy sau o camasuta sexy si ii ofer un moment de neuitat așteptând cu nerăbdare următorul an
o petrecere surpriza
brelog/bratara/lantiso cu placute personalizate poze sau mesaje

O cutie sau un tablou personalizate
l-am dus la pizza si apoi l-am lasat cu baietii la bere

 Anul trecut i-am luat un ceas Diesel Big Daddy,tort și un trening adidas . Anul acesta un parfum Hugo Boss the Scent ,tort și un voucher și vestea ca vine bebe 2 
I-am luat o husa pt chitara si pene pt chitara,o geanta de umar pt laptop si alte nebunii,fiind destul de incapatoare,un parfum si o cravata neagra,simpla si un set pentru ingrijit barba. Nu stiu inca daca voi face tort sau voi cumpara,cred ca depinde de cum ma simt ca il asteptam si pe bebe
Eu cred ca cel mai de preț cadou este ca ești lângă el și îl iubești cu bune și cu rele
o caricatura,un tort și niște cuțite de vânătoare ca ii plac foarte mult ... de parfumuri cămăși bijuterii sa saturat !
O bicicleta, un aparat de tuns, doua tricouri si doua sepci de soare. 
tricou personalizat
o icoana cu Maica domnului de la Mănăstirea Caraiman .
un ceas, o sticlă de jack daniels personalizată cu pozele noastre si cate un text din partea mea si a fetiței noastre, si un set de parfum
Aparat foto professional, numai cu el se joaca acum 
un porc întreg făcut la proțap și i-am înfipt lumânările în el.. 
Un Audi Q7 a primit cadou de ziua lui
un brelog cu mesaj pt masina
 Un tort, un trening si o cana cu cel mai bun sot..
o trusa de scule cu 200 piese cu garanție pe viața
un body cu msj: La multi ani tati!! pictat de mana
Un portret cu el din sclipici
Sex în trei
o cina romantica
am strâns bani sa ii plătesc operatia la care el a renuntat pe motiv ca nu ne- o permitem
Ce cadou îi fac sotului ? Eu toata sunt un cadou pentru el la pachet cu copii,
Cana personalizata, breloc cu noi doi si baiatul si un tablou cu mai multe poze cu momente importante din viata noastra
 de ziua lui i-am luat o motocicleta era pasionat de ele 
Bricheta personalizata
un bilet pt o cursa cu pilot specializat si una fara sa isi faca el de cap pe o pista pt curse
Noi ne facem mici vacante de 2/3 zile plus o mică atenție 
Daca nu sti ce sa ii iei ,ia l la o plimbare prin mall si vezi ce il atrage de prin magazine
Îmi cumpăr o pereche de pantofi și bonul il fac lui cadou!
Ambalat frumos!
O sticla de vin din anul lui de nastere
Ceas, ochelari de soare, o sapca , o scrisoare cu multa dragoste din partea mea si a copiilor(6ani si 2,5ani) si nelipsitul desen facut de cei mici 
Daca stii ca isi doreste ceva si nu a apucat sa isi cumpere, ar fi ideal un asemenea cadou, va aprecia ca tii cont si de dorintele sale
Un week in doi la munte !
saritura cu parapanta
o programare la paintball cu prietenii
carte cu idei de jocuri si activitati pentru tatici cu copii
o tableta cu abonament de internet
cartea "Cele 5 limbaje ale iubirii" 
seara de jocuri de societate cu prietenii
un TRON din cutii cu sticle de bere, pe care poate sta si savura beri 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta