"Vacanta prelungita"

Vara la Cluj. Perioada aceea cand pe facebook vezi plaja sub tot felul de ipostaze. Te apuca dorul de nisip si apa...Tanjesti dupa o balaceala ... Chiar si asa simt ca traiesc o "vacanta continua" de cand cu primul bebe...Acum, cu doi bebei e si mai placuta senzatia asta :). Lumea cu care vorbesc cred ca glumesc dar chiar asa si e... E o adevarata placere sa stau ore intregi cu pruncii mei, sa ma joc, sa ma alint, sa mancam, sa dormim...Sa crestem incet, incet "ca din apa". Nu imi este dor de orele intregi de munca, nu imi este dor de alergatura in vant, nu imi este dor de trezile matinale si de culcatul tarziu in noapte, dupa munca.....Si acum ne trezim devreme mai mereu dar ca sa ne jucam :)....Ne culcam tarziu tot din pricina jocului :)....Dar e alta placere...Dumnezeu ma tine intr-o perioada de liniste si pace de mai bine de 2 ani. Singura mea problema e ca ma ingras de atata bine....La capitolul asta as putea spune ca sunt chiar "nesimtita" :). Incep sa ma trezesc ca se apropie weekendul si eu nu am nimic pregatit pentru evenimente. Uit de programari :))))).....Abia ma adun sa ma mobilizez ca sa onorez contractele...O, vai, vai...Trag de mine sa nu ma las chiar asa pe tanjala. Ar fi pacat. Dar e asa bine in "VACANTA".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta