Pofte ciudate in timpul sarcinii


M-am amuzat la un subiect de discutie si nu m-am putut abtine sa nu colectionez aici poftele mamicilor in devenire. Mamele se confructa cu pofte inca de la inceputul sarcinilor. Unele sunt mai ciudate, unele mai obijnuite dar toate pot deveni o mica obsesie pana la nasterea celui mic....Unele par a fi un adevarat meniu festin, altele doar niste mofturi. Chiar si unele lucruri care nu se mananca pot face parte din lista poftelor  pe parcursul unei sarcini. Atentie, pofticiosi! S-ar putea sa se inventeze retete noi inspirate dupa aceste pofte.

o singură pofta adevarata! Iahnie de fasole!
Sunca cu ceapa si rosii, varza cu costita afumata si fasole batuta.
imi era rau cand vedeam sclipici pe unghii. si acuma imi e
Înghețată as manca toată ziua.
Pâine cu unt si rosii si salata de vinete
 La inceputul sarcini multee muraturi, apoi am inceput cu inghetata, multa inghetata iar acum la final orice are ciocolata si laptic
hmmm var si crema de papuci
Prăjitură ora 12 cu pâine
Mancam 2-3kg/zi de mandarine sau clementine
Bobite de pisici....Ooo. ..Chiar am gustat una... e ca și gustul de la lay's cu barbeque doar ca mai nisipos...
Mie mi-e pofta de mare! Se pune?
De mere date pe razatoare cu zahar :))))
Lamaie cu sare am mancat in primele luni faceam panarama daca nu aveam lamaii
O singura data am poftit intradevar la Augumentin sirop :))) eram pe un grup de mamici..a postat o mamica siropul si a pus o intrebare. Iar sus la dop era asa zemos :)) n am sa uit niciodata. Tone de apa aveam in gura 
Apa minerala.
detergent de vase si benzina
Scrum de țigare
Smantana...nu am mancat in viata mea dar acum am facuto...La tati ii place mult
Pufarine.am mancat mult
mancam cel putin 33 de cuburi de gheata pe zi si mancam inghetata ghetus vreo 10-12 pe zi
Lămâie cu sare și castraveți murați
Vin fiert, pufuleți
Varza calita, cu multă smantana
Pufuleti
sapun dove , ciment si pamant 
Castraveti murati si cirese. Toată ziua mancam. A, si apă minerală. Niciuna din astea nu le mancam inainte sau dupa sarcina.
muuuuuuulte caise...cat mai verzi posibil 
am văzut o reclama la parizer si mi am dat seama ca nu am mai mâncat asa ceva din copilarie...prin urmare am cumpărat parizer si am mâncat cu muștar
Din cauza la serbet era sa pierd sarcina. ... dar de kiwi nu de altceva
Am un gel de dus care miroase minunat (înghețată cu biscuite) pana nu am dat de 2 ori cu limba pe el nu m-am lăsat 
O singura data am avut pofta de ciorbă de burtă
Spaghete
Mere cu sare!!
Guma de mestecat. aveam buzunarele pline mereu si benzinaaaa,aveam un bidon cumparat special pt mn. ieseam din casa si miroseam,imi venea sa o beau
Cu benzina/motorina/acetona eram si eu la fel eram.in stare sa o beau. adoram mirosul 
Nu prea am avut pofte, dar la a doua sarcina au fost doua pofte ciudate: prima cand am taiat putin patrunjel pt.tocana si restul l-am mancat(doar jum.am taiat din legatura) si a doua a fost cand se turna ciment la o cladire vecina si vroiam sa gust din el... :))))
Mustar, de cateva ori am mancat cu lingura
Mult dulce.
Sorici (de porc )
Eu mananc lamai, zici ca mananc portocale, sau paine cu smantana si slanina si ceapa
O pofta nebuna de scandal. ma enervam pana si pe papucii mei 
Cartofi prajiti cu inghetata
Bere. Multa bere. Noroc ca exista fara alcool
Visinata
Inghetata iarna,bere la 12 noaptea,castraveti murati si mere acre.
Murături castraveți varza , mere verzi crude ,coaja de portocala ,morcov crud, închegată iarna .
 măsline verzi,după ce am mâncat 2borcane de 800 gr mi-a trecut și gume
Zmeura si mure!
Pofta de prune din alea tari in ianuarie:)))
 Portocale ,mâncăm cate 5 kg pe zi ,daca nu aveam în casa muream de pofta
Pâine cu lapte si castraveti murati. Niciodată nu au fost mai bune combinate si iarna lebenita si inghetata. Si acuma as putea manca o lebenita intreaga o data
Nici nu stiu cum sa numesc asta ...eream inebunita sa simnt mirosul de pământ ud (in special dupa ploaie ) udam prin curte continu 
 Si io la fel cand udam in curte pe caldura asta asa de mult imi placea mirosul incat ma duceam si mancam pamandt din gradina cu flori a mamei
Corcoduse verzi :))
Cartofi prajiti sau fierti cu usturoi. .muuult usturoi :)))
Spirt!!!! Orice avea gust de tarie si mirosea tare....si acum la fel am ramas...imi vine apa in gura numai cand scriu
 Pește marinat !!!am mincat pina mi sa facut rău. ...si nu de mult mi sa facut pofta de salata cu ceapas i pește marinat si am zis aoleu sper ca nu am rămas insarcinata. 
pernutele si lenoru de rufe
Ceapa o mananc ca pe mar(Alarma falsa)
Guma de mestecat, cu gust de menta
 Sunca cu ceapa si muuulte portocale
Căpșuni cu kg pe zi viva de capsiuni ciocolata de capsiuni tot ce era legat de capsiuni eu mancam
Struguri negri și gutui
Lapte cu pâine si sare
 Am avut pofta de Trandafiri
 As avea asa o pofta sa merg in Antalya la All inclusive
Castraveti murati cu ciocolata...
 Imi placea mirosul de pamant..mirosul dintre pat..ciudat dar asta e...portocale muuulte si ciulama pana mia venit rau...
sa miros tuica de prune
Pere de toamnă din pom verzi pe jumate! Zeamă de roșii, castraveți murați, lapte mult :)))))) 
murături și mirosul de la cif cremă roz, îmi venea sa îl mănânc, mereu îmi găseam se lucru sa spăl cu el, pana mă lua nervi ca nu puteam sa îl mănânc și începeam sa plâng :))) când îmi aduc aminte îmi vine sa râd
Ceafă de porc. În ideea in care eram vegetariană de un an, fără probleme 
Usturoi muult usturoi mancam usturoi pe paine :)))
Cafea macinata,asa cum este in comert,imi place sa mananc si sa miros detergentii.orice detergent,lenor,parfum..sa miros!
Chifteluțe de la selgros și Pepsi
Eu am mâncat mult morcov!!!!
 Ciorba de corcodușe verzi
Mititei ,zmeura și amandine
Fasole bătută făcută cu Blender ul ca la bebeluși și deasupra muuuuuuult ketchup cu maioneză
efectiv mancam gheata ca, bomboanele 
Am mancat struguri toata sarcina....
De tigari....sunt nefumatoare sotul nefumator, toata familia nefumatoara si eu ma trezeam in miezul noptii simteam miros de tigare arsa de imi lasa gura apa. Cand dadeam de cate un fumator stateam langa el si adulmecam....
Eu eram înnebunită după mirosul de lenor...abea așteptam sa iasă hainele de la spălat.sa le pot mirosii pe fiecare haina in parte!!! Imi venea sa beau din sticla de lenor!!!!
 Muraturi,hamsie,pepene galben,porumb copt,zarzare sau corcoduse verzi cu sare
Eu am pofte de genți , pantofi, parfumuri scumpe.... o fi de la sarcina ? ( glumesc) nu avem pofte de nimic
Ciudat mirosul de beci de umezeala,de pamant
Si pofta de tencuiala,bineinteles nu am mancat dar cum vedeam tencuiala as fi mancat
Pâine cu smântâna si gem de căpșuni 
Miereeee
nutella cu branza sarata
Porumf fiert
Ciorba de cartofi mancam non stop
 Paine cu telemea si dulceață.
Piept de pui umplut cu ananas 
Aripioare picante cu maioneza si usturoi si varza murata

Ciorba de burta
ami placea mirosul de lac de unghi si acetona ami venea sa o manamc cemi placea stateam cu ia la nas tota ziua si seara o adoram de placere 
 Masline cu finetti :)) radea sotul meu de nu mai putea cand ma vedea :))
Vopsea lavabila. pana n am "racait" peretele nu m-am linistit 
Imi vine sa beau spirt si acetona
Eu am mancat ceapa cu portocale.Imi faceam ca tartina...Banana cu peste..
 Zaț de cafea....am mancat o gramada in ultima luna.si as fi baut cafea in prostie..in ult sapt inainte de nastere am fost internata in spital si acolo am primit pachet de acasa,unde printre altele,un borcanel mic camuflat de zaț,pus de sora mea.:)))
 Orez și fidea negatite!!
am facut cozonaci in 9 luni de vreo 6 ori .... eu care faceam de de doua ori pe an
colivaaa
Eu am avut pofta de cretă,dar cum stiam ca e toxica am inlocuit-o cu faină.Gustam cate o lingură si asa am aflat diferenta dintre firme😁Mai mâncam lapte praf,pufarini de la Profi cu pungile si nelipsitul zat de cafea
Salata de vinete cu popcorn
Mincam pinie cu dulceață cu ceapa verde și cu ridichie de asta alba în oloi cu sare
Carne marinată cruda)))
 Pufuleti cu nuttela
Am poftit la trandafiri aveam în curte miroseau asa bn, nu am mai rezistat și am gustat puțin
 îmi făcea cu ochiul conserva de ficat al cățelușei mătușii mele
Creta. Am mankat creta scriam la servici zilnik cu creta pe o tabla pt publicitate si am mankat si eu una de vreo 2 orí odata 
Eu am poftit la nuci umplute sau faguri cum se mai zice....aveam in permanenta la mine  plus ca adoram sa stau in miros de var lavabil din camera proaspăt varuita
Creca sunt singura care am fost obsedata dupa glucoza, daca ma duceai in kaufland si nu îmi luai glucoză intram in sevraj
Înghețată galbena...culoarea conta :)))))
La prima sarcina coji de clementine...abia asteptam sa ajung acasa sa mananc..numa la ele ma gandeam...la a doua sarcina morcovi...multi morcovi....de toate felurile.... :))))...si mirosul de gaz de esapament :)))
Eclere și şaworma
Prăjitura de ciocolata cu usturoi
Struguri cu paine,
Fiind iarna ,de zăpada aveam !! Toată zăpada de la geamuri o lingeam!
Chips (de paprika) cu nutella 
Carne cruda
pepene cu mamaliga
Jeleu, aproape in fiecare zi
Hamsii. .pepene cu pâine. .
 In primele 4 luni am mancat numai ciorba de perisoare si pufuleti.Multi pufuleti :)))))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta