Cum a fost la Atelierul Aptamil Junior in Cluj de la FasTracKids

Fiind prezenta zilnic pe internet n-am putut sa trec cu vederea reclama celor de la Aptamil care isi promovau Atelierele unde invitau parintii de bebelusi pentru a descoperi metode de interactiune si invatare cu cei mici. Fiind interesata de acest domeniu, nu am stat prea mult sa ma gandesc si m-am inscris si eu la unul dintre ele, cel care se tinea la FasTracKids - Cluj. Imi era mai usor, pentru ca stiam cu ce se ocupa fetele de acolo si o cunoasteam pe Andreea.
Inscrierea a fost gratuita.
Nu mi-am creat prea multe asteptari. De fapt vroiam sa profit si sa ies din casa cu Andrei.
Acolo am aflat ca trebuia sa merg fara bebe, pentru ca "workshop-ul sa nu fie deranjat de bebei" . (Organizarea inscrierii n-a fost cea mai profesionista ca sa spun asa, am primit confirmare doar prin email dar apoi mi s-a transmis o adresa gresita din alt ora. in fine..m-am descurcat.Nici nu ni s-a spus ca ar trebui sa mergem fara bebe..asa nici nu mergeam :)  )...Am avut noroc ca nu eram singura cu bebe ...Si nici n-am deranjat prea tare.

Am interactionat cu mamici care aflau prima data de ateliere pentru bebelusi, mamici care aveau bebei de o varsta cu Andrei (cateva luni)...care doreau sa descopere "secrete" de joaca...

La inceput, vazand ca ne "jucam cu ziarul" m-am amuzat in sinea mea (eu mai bine de 10 ani m-am jucat cu copii, tineri si adulti). Dar de fapt, la acest atelier am aflat ca trebuie sa "sterg" ceea ce stiam si sa descopar cu copilul meu cum sta treaba cu joaca...Mai mult decat atat,  exemplele de jocuri promovate de campanie sunt super tari! Niste jocuri simple, la care putem folosi materiale pe care le gasim prin casa....Cea mai importanta este prezenta noastra in viata copilului si nu zecile de jucarii pe care suntem tentati sa le cumparam, sperand ca vom avea succes.

Exemple de activitati:

  • Pasatul unei mingi
  • Ruperea unui ziar in bucati
  • Mototolirea ziarului si realizarea unei mingi din ziar
  • Aruncarea mingii de ziar intr-un cos. 
  • folosind acrafe de prins rufe le putem aseza pe categorii sau le prindem de o cutie dezvoltand motricitatea fina a mainii.


Mai mult au discutat mamicile intre ele, fiind la inceput de drum in cresterea si educarea copiilor.
Pentru ca nu a fost un trainer de la Aptamil nu s-a facut deloc reclama la laptele praf, desi ma asteptam, ei fiind initiatorii campaniei.
In schimb am primit niste pliante cu activitatile interesante de la FasTracKids si, bineteles brosura cu informatii utile din campanie, in care pe langa informatii despre dezvoltarea cognitiva a copiilor in primii trei ani de viata, avem cateva exemple de jocuri simple pe care le putem face cu piticii nostri. Inceputul nostru in a iesi la "socializare" a fost super bun.
Ateliere Aptamil Junior, FasTracKids Cluj, ateliere bebelusi, activitati cu bebe, workshop-uri, intalniri cu mamici si bebelusi, 


Super buna ideea celor de la Nutritia sau Aptamil. Cred ca prin atelierele astea au avut ocazia mai multe mamici sa interactioneze cu informatiile legate de posibilitatea dezvoltarii cognitive a bebelusilor inca din primele lor luni de viata. Copiii nostri merita sa se bucure de jocuri si activitati de foarte mici.
In continuare se promoveaza in online sau la Tv aceste activitati prin niste filmulete cu activitati simple :  Sa aruncam mingi colorate in cos, sa construim cu cuburi, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta