Ce importanta dam atitudinii oamenilor fata de noi.....



Chiar si atunci cand reusesti sa te detasezi de suparari, de factorii negativi care din cand in cand ne mai trec prin viata, sunt momente cand atitudinea celor de langa noi ne afecteaza vrand, nevrand...

Am ramas surprinsa sa realizez ca am dat oarecare importanta unei asfel de atitudini intr-o zi....Sunt persoane pe care le cunosti in viata dar cu care, parca nu esti pe aceeasi lungime de unda si pare ca nu "te intelegi"...Ajungi doar sa le accepti asa cum sunt ele (ciudate, greu de inteles, diferite de tine, etc.)....Daca se intampla sa le intalnesti din cand in cand, in diferite imprejurari si ocazii,  sa te chinui sa gasesti subiecte de discutie si sa faci febra musculara la fata zambind fals....

Este destul de grea aceasta ipostaza avand in vedere ca tu esti o persoana sociabila, te intelegi bine cu toata lumea, incerci sa faci ca toate situatiile sa decurga bine....Te bucuri de interactiunea cu oamenii, chiar si cu persoanele noi pe care le intalnesti....

Cand nu te cunoaste cineva si nu stie prin ceea ce treci zi de zi....Cand doar isi face o impresie vaga din cele cateva minute pe care le-a petrecut cu tine sau doar a citit pe undeva despre tine sau ce scri....Apoi trage niste concluzii personale si actiuneaza conform lor.....S-ar putea sa te afecteze acest lucru si sa te gandesti cateva zile ...Oare ce am facut ca sa-i creez acestei persoane parerea asta?

Probabil ca intradevar lipsa interactiunii reale cu ea a determinat-o sa-si creeze propiile impresii despre tine...Nu a ajuns sa te cunoasca si cu toate acestea nu vrea sa aiba de-a face cu tine....Prefera sa se retraga in cochilia sa mica, sa -si traiasca viata dinaite.....Fara tine....

Nu ca ar ar avea importanta mare sa faci parte din viata ei...Sa te vezi cu ea.....Nu asta e important....
Ce te face sa te simti neimpacata este acea atitudine,...graba de a nu mai sta la povesti cu tine.....fuga aceea....privirea aceea care iti spune ca nu se astepta sa te intalneasca, si, mai mult, nu vroia sa te intalneasca, cu atat mai mult, sa aiba de-a face cu tine, nici pentru cateva secunde de discutii banale....

Femeie, nu am avut de-aface una cu cealalta....Cu toate acestea tu vrei sa fugi parca....Nu vrei sa mai stai sa povestesti nici o secunda cu mine....

Nu mor daca nu socializez cu tine...Insa ceva ma face sa ma simt, nu stiu cum sa spun....Ce a determinat toata atiudinea asta? Ceea ce scriu  eu pe aici? A, citesti ce scriu pe aici.....Aha.....Asta inseamna ca esti curioasa de viata mea....Asta ar trebui sa ma faca sa ma simt bine.....

Este clar. Foarte rar mi se intampla sa fiu pusa intr-o asfel de situatie...Nu stiu ce inseamna, cum sa reactionez.... Am nevoie de timp sa accept ca pana la urma este normal ca nu toata lumea care interactioneaza cu mine sa ma si accepte asa cum sunt, cu gandurile mele pe care uneori le mai si postez pe aici.....Da, solutia ar fi ca eu sa accept acest lucru simplu si sa merg mai departe....Iar cand se iveste ocazia sa ne revedem sa raman naturala, sa socializez cateva minute si sa zambesc....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta