roata binelui se intoarce

Toate in viata aceasta au o ciclicitate...

Chiar am simtit in perioada aceasta cum toate mi se intorc....

Ma inconjoara asa un sentiment cald, placut...de bine...

Am stat si ascultat oamenii, acum se gasesc oameni care stau si ma asculta;
Am dat imbratisari, acum primesc;
Am oferit mancare, am primit mancare :) ;
Am facut surprize, am fost surprinsa;
Am ajutat financiar, oameni dragi s- au  oferit sa-mi dea bani...;

Dar si nematuritatea in iubirea aceea reala in care nu ar trebui sa astepti nimic in schimb....e tare greu ...e extrem de greu sa oferi "iubire" pura....aceea in care sa nu astepti ceva in schimb....e nevoie de multa daruire...de multa constienta de sine, de maturitate....iar eu simt ca nu le detin :) ....inca...

Perioada prin care trec e una noua pentru mine... si ma bucur ca "cineva" m- a pregatit inca cu mai bine de un an inainte pentru ea....sa pot sa o accept ....e asa de bine sa poti accepta ajutorul...sa contientizezi dupa o lunga perioada de timp, ca NU ESTI SINGUR :) .... 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta