Sa ne bucuram

Avem tot ceea ce ne dorim dar suntem tristi, obositi...Avem zile in care simtim ca nu ne mai bucura nimic. ...Sarbatorile care ar trebui sa aduca in sufletele noastre lumina parca ne adancesc si mai mult in intuneric....Am alergat si alergam zile intregi sa avem de toate iar acum nu ne mai trebuie nimic...Am asteptat sa vina sarbatorile lafel ca in fiecare an doar ca sa treaca atat de repede

Cativa ani la rand nici nu mai asteptam sarbatorile....Apoi pur si simplu aglomeratia din oras si din magazine ma facea sa nu le mai suport. Anul acesta am reusit sa le evit cu totul....In sfarsit am simtit ca vin sarbatorile....Am avut parte de liniste si pace...

...Si totusi...haideti sa fim bucurosi...Sa ne ajutam unii pe altii...Sa facem bine......Sa facem alti oameni fericiti pentru ca in felul acesta, fara sa ne dam seama simtim ca avem motive de bucurie....Pe noi ne facem fericiti..... Un zambet,o vorba, un gest, pot sa schimbe viata cuiva.... Sa ne bucuram de bucuria altora.....

bucurie, sa ne bucuram, sa ne bucuram, sarbatori, se apropie sarbatorile, avem de toate, tristi, obositi, fara bucurie, lumina, intuneric, asteptari, ganduri, liniste si pace, bine, oameni fericiti, zambet, gesturi, bucuria, sa ne bucuram de bucuria celorlalti, ganduri inaite de sarbatori, urari, urari de craciun, urari de anul nou, timpul colindelor, vremea sa ne bucuram, vremea sa ne bucuram alturi de cei dragi, sa ne bucuram de lucruri simple

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta