Antreprenor de succes la nici 30 de ani.

 Anul acesta am fost onorata sa apar in ziar online de cateva ori. Se pare ca nici cei de la Vocea Transilvaniei nu m-au lasat deoparte si vreau sa le multumesc....

In sfarsit, dupa cativa ani de munca serioasa apar roadele si ii multumesc la Dumnezeu ca a facut sa mi se indeplineasca dorintele si planurile mele care acum 3 ani erau doar pe hartie si in mintea mea seara de seara....


Antreprenor de succes la nici 30 de ani. O tânără din Cluj a dezvoltat o afacere care are în centrul atenției copiii – FOTO și VIDEO

Afaceri

Antreprenor de succes la nici 30 de ani. O tânără din Cluj a dezvoltat o afacere care are în centrul atenției copiii –  FOTO și VIDEO
Ioana Găzdac (stânga) tânăra care muncește cot la cot cu angajații săi/Foto: arhivă personală

Jocurile copilăriei și activitățile care îi distrează pe cei mici sunt o sursă importantă de venit, dar și de relaxare, pentru o tânără din Cluj, care la nici 30 de ani împliniți a dezvoltat o afacere la nivel național și organizează petreceri pentru copii, animează petrecerile de botez cu descântece făcute live de ursitoare, iar de Crăciun aduce zâmbetul pe fața copiilor trimițându-l pe Moș Crăciun direct la ei acasă.
Ioana Găzdac este o tânără cu multă imaginație, care a reușit în doar câțiva ani să îmbine utilul cu plăcutul și să creeze o adevărată afacere care are în mijlocul atenției copiii. Tânăra a pus la punct un mecanism prin care organizează petreceri pentru copii, supraveghează micuții în spațiile de joacă destinate lor, merge la petreceri de botez costumată în ursitoare sau, mai nou, a dezvoltat la nivel național o activitate de body painting.
„Este e afacere în care poți munci cu plăcere. Colaborez cu aproximativ 20 de tineri care merg la evenimentele copiilor. Colaborez cu 10 spații de joacă din Cluj unde merg animatorii mei. Pe langa ei mai am câteva firme de organizări evenimente cu care colaborez în Cluj si în țară. De asemenea, câteva restaurante și hoteluri. Le ofer serviciile la evenimentele pe care ei le organizează – nunți, botezuri, deschideri de magazine, inaugurări de produse, evenimete de 1 iunie, Halloween, Paști sau Petreceri de Craciun. De obicei îmi solicită servicii de animație și supraveghere pentru copii, decorații cu baloane, ursitoare de botez, ateliere pentru copii, Moș Crăciun sau promoteri”, spune pentru Vocea Transilvaniei, Ioana Găzdac, tânăra care reușește să își pună ideile în practică astfel încât afacerea ei să fie profitabilă în orice anotimp al anului.
Ioana spune că în întreaga țară are colaboratori și pentru alte servicii, precum foto-video, sonorizare, catering sau candy bar, așa că poate acoperi cam orice solicitare ce ține de organizarea de evenimente.
Acum, în perioada sărbătorilor de iarnă când copilașii, mai ales, sunt în centrul atenției, tânăra pune mare accent pe activitățile în care sunt implicați cei mici.
„În ultimii ani mi-am dezvoltat la nivel național serviciile de face and body painting. Colaborez cu artiști din marile orașe. De trei ani rolul lui Moș Crăciun este preluat de catre actori cu experiență. Ei , însoțiți de animatori merg la serbări, la evenimente și petreceri de Crăciun pentru companii sau chiar acasă, în seara de Ajun. Tariful pentru Moș Crăciun este de 120 de lei.
Lucrez cu tineri studenți sau masteranzi, cărora le place munca cu copiii. Inițial organizez gratuit cursuri de formare si perfecționare animatori de petreceri și, ulterior, aceștia, dacă simt ca li se potriveste domeniul, pot să-și facă loc ușor în echipa mea.”, spune Ioana Găzdac
Orice succes are la bază multă muncă și perseverență. La fel stau lucrurile și în cazul Ioanei, care îniante de a-și coordona propria afacere a muncit enorm și a făcut ore de voluntariat, totul numai ca să învețe cum să lucreze cu copiii, cum să organizeze evenimente și, încet-încet, a reușit să își pună bazele propriului proiect. Nu a apelat la fonduri europene, așa cum fac mulți tineri în zua de azi, iar secretul succesului său, spune antreprenoarea, este recomndarea pe care o primește de la clienții ei.
„Am participat ]n 2011 la cu curs de Tineri Antreprenori de Succes unde am învățat să mă organizez și să-mi coordonez afacerea. Lucram haotic înainte. Apoi am mai participat la diferite conferințe, seminarii și workshopp-uri legate de management, echipa, marketing online, contabilitate și orice am crezut că îmi va fi de folos pentru buna desfășurare a activităților mele. Nu am lipsit nici de la evenimente de networking, am incercat să-mi fac cunoscute serviciile. Trebuie, însă, să recunosc că cel mai mult funcționează recomandările directe ale clienților care au fost mulțumiți de serviciile noastre sau recomandările partenerilor mei. Nimic nu se compara cu această formă de reclamă”, spune tânăra
Ca să aibă succes, tebuie să investească mai întâi, așa că pentru evenimentele pe care le organizează, Ioana alege mereu costume de calitate, pe care le face la comandă, personalizate sau le cumpără din magazine de specialitate.
„Cele mai îndrăgite de copii sunt costumele personajelor Disney sau, de regulă, toate personajele din desene animate, îndrăgite de copii. Pot să onorez orice comandă venită din partea părinților, dacă este făcută din timp, iar costunele mele le și închiriez celor care doresc acest lucru”, mai spune tânăra
Întrebată care sunt serviciile inedite pe care le are în portofoliul firmei sale, Ioana Găzdac spune fără să ezite că spectacolul cu ursitoare este unul diferit, deoarece este unul live, în care actrițele au rolul principal și trebuie să se adapteze a fiecare client. Apoi, numărul doi în topul preferințelor sale este activitatea de face și body painting, iar în ultima vreme, Ioana are un gând care nu îi dă pace: vrea să își completeze afaceres și să dezvolte, la nivel național o ramură de decorații cu baloane.

sursa http://www.voceatransilvaniei.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta