2014 - Anul calmului, al alegerilor, al schimbarilor si al dragostei de mine

Anul 2014 a fost un an special. Un an plin de alegeri, de intamplari ...A fost un an prosper in care tot ce am facut a fost raportat la persoana mea. Am avut mai multa grija de mine, de sanatatea mea si de pacea si linistea mea interioara. In sfarsit a fost anul in care chiar am simtit ca sunt fericita cu adevarat. A fost anul in care am realizat ca relatia cu oamenii, timpul petrecut cu familia si prietenii, lucrurile simple, calatoriile....Acestea sunt lucrurile care ne fac cu adevarat fericiti..Nu alergatul dupa bani.

A fost un an calm. Spre deosebire de alti ani in care am muncit pe branci, m-am stresat, am avut nopti nedormite si pline de griji, in acest an cred ca am reusit sa iau decizii importante pentru viitorul meu. Pur si simplu am simtit ca am ales un alt drum pe care sa-mi continui viata. Daca in 2012 am ales sa raman sa traiesc in Romania  in detrimentul unei vieti interesante in Chicago, in 2014 am ales sa -mi continui viata fara persoana pe care am crezut ani de zile ca va fi jumatatea vietii mele. Alegerile pe care le-am facut m-au facut mai fericita decat eram inaite. Simt ca ne-au facut mai fericiti pe amandoi. ..Este adevarata vorba ca unele persoane stau in viata noastra o bucata de timp, apoi iasa din viata noastra...

Anul 2014 a fost un an prosper chiar daca eu personal n-am mai muncit pe branci de dimineata pana seara. In sfarsit, dupa 3 ani de munca, mici si mari sacrificii, afacerea mea a inceput sa dea roade. Roade mici dar pot sa spun ca planurile mele care acum cativa ani erau doar pe hartie, azi le vad cu ochii mei ca s-au implinit. Sunt asa de bucuroasa ca Dumnezeu ne-a ajutat sa fim azi la nivelul acesta. Nu gasesc cuvinte sa ma exprim ce simt cand vad ca toate listele mele incet si foarte incet s-au indeplinit. Acum cand acest lucru s-a intamplat nici nu stiu cum sa reactionez...Ma bucur ca vad ca am atatia oameni frumosi si meritosi in echipa mea. Am colaboratori deosebiti...Clienti multumiti si uneori clineti mai greu de multumit.....Imi doresc sa fiu in continuare capabila sa duc mai departe aceste activitati frumoase si an de an sa mai adaug servicii in oferta. Pe langa acestea mai am cateva planuri pe listele mele pe care an de an le duc mai departe cu mine...Fiecare isi asteapta randul sa se indeplineasca mai repede sau mai tarziu. Faptul ca spiritul animatiei continua prin tineri valorosi ma face fericita. Nimic nu se compara parca cu sentimentul ca transmiti din ceea ce ai invatat mai departe.... Nu pot sa inchei ideea mea despre cariere fara sa ma gandesc la ajutorul si sprijinul pe care l-am primit an de an de la Dumi...El a fost langa mine exact in acesti ani cand afacerea a fost pusa pe roate...doar persoanele care traiesc in momente de acest fel impreuna stiu ce inseamna asta. (munca, nopti nedormite, planuri, renuntari la zile libere, timp adaptat la munca, lipsa de timp personal, alergaturi, carat de materiale, stat ore insir in asteptare, stres si nervi descarcati... si lista poate continua...)...
Pe parcursul acestor ani nici sora mea nu a lipsit de langa mine. Mereu a fost acolo si m-a sustinut.

Anul 2014 a fost pentru mine un an in care am stat mai mult timp cu familia....In plus, mi-am reintalnit cativa prieteni vechi cu care am reinceput legatura...

Nici in acest an nu am ratat sa vizitez locuri noi...Am cunoscut oameni noi si am continuta sa invat.

In sfarsit am reusit sa -mi iau permisul auto...

A fost un an in care distractia nu a lispit din viata mea....Am avut parte de cateva nopti dansante si cateva  petreceri de pomina....

2014 a fost anul in care am fost invitata la cele mai multe nunti..si le-am onorat :) cu placere...

2014 a fost anul in care am dat dovada de maturitate in multe alegeri pe care le-am facut, m-am distrat de parca eram la 20 de ani, am exagerat cu mancarea dar am facut sport mai mult ca in ceilalti ani care au trecut....

In 2014 am realizat ca timpul trece si ca ma indrept spre maturitate, nu spre adolescenta....

Pentru ca au trecut repede pe langa mine momentele de tristete, neliniste, agonie, suparare....aproape ca nici nu le mentionam....Nu pot sa le spun greutati dar am avut parte in 2014 si de momente triste...momente in care a trebuit sa iau decizii de una singura.....Decizii foarte importante pentru mine si viitorul meu....Cred insa ca pentru ca n-am stat mult sa ma gandesc, am hotarat rapid ce vreau in continuare, momentele au fost scurte...In plus, am avut langa mine oameni dragi, care nu m-au lasat singura nici un moment si le multumesc ca exista ....Sunt prieteni dragi care de ani de zile sunt langa mine si le multumesc....

Cred ca am simtit fericirea cu adevarat pentru ca am petrecut mult timp cu cei dragi, am petrecut timp de calitate cu cu prieteni vechi si noi....Acesta este secretul fericirii...Sentiment pe care mi-ar place sa-l traiesc in fiecare an....

Fiecare an are specificul sau. In fiecare an crestem, descoperim si invatam lucruri noi, ne maturizam putin cate putin odata cu cei dragi noua...In 2014 toate acestea parca s-au desfasurat cu o rapiditate de nedescris cu toate ca am fost in cel mai calm an posibil eu pesonal......Pentru mine 2014 am impresia ca este sfarsitul perioadei de vise, trairi pasionale, ...Ma indrept spre 2015 optimista, crezand ca voi incepe o perioada in care planurile si visele mele vor creste ...Daca pana acum am avut cateva reusite binemeritate, de acum incolo voi avea realizari mai semnificative. Incepe o perioada realista.

Termin anul cu bucurie, inconjurata de prieteni dragi. Nu am in minte decat amintirile placute ale experinetelor frumoase din acest an. Intru in 2015 cu incredere. In 2015 imi planuiesc sa raman calma, sa iubesc, sa fiu sanatoasa si sa muncesc cu drag la indeplinirea planurilor din lista mea....care nu sunt decat niste dorinte simple si realizabile ....

Ascult Paula Seling ca si in fiecare sfarsit de an, desi anul acesta mi se pare prea trista melodia, vreau sa ramana o traditie ..




Un an nou fericit!

Si vreau sa inchei optimista, cum sunt de obicei...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta