Femeile cand sufera se uratesc....

Femeile cand sufera se uratesc. La inceput nu se arata a avea probleme...Se macina in ele, poate mai incearca sa schimbe cate o vorba cu vre-o prietena dar ...mai mult se macina in ele....Se gandesc in fel si chip cum sa rezolve problema...O coasa si o descoasa pe toate partile...In acest timp incep sa slabeasca si slabesc pana cand ajung jumatate din cat au fost initial in perioada buna......

Pana cand nu accepti ca e o problema,  ca acea problema nu e doar a ta...e a voastra, poti sa slabesti si sa te uratesti cat vrei......Atunci cand realizezi ca problema a ambilor trebuie rezolvata de amandoi. Daca unul dintre ei nu accepta sau deja stia de mult ca nu mai are rezolvare, s-a resemnat inaite a ta, accepta draga, ca te usti de pe fata pamantului .....

Mai trist este ca ajungi sa fii si rea...scortoasa cu oamenii din jurul tau care nu cred ca merita de fapt.

Deageaba zic eu acuma asa...Pana cand nu esti in situatie nu stii cum e....Fiecare isi accepta problema mai repede sau mai tarziu....Apoi fiecare o rezolva in felul sau....

Asa bine ar fi sa invatam din experientele celorlalti si sa nu stam sa ne complacem in relatii toxice daca vedem si simtim ca deja viata noastra nu mai e pe drumul cel bun in care simteam in fiecare dimineata ca suntem fericiti cand ne trezeam impreuna....mai bine ar fi sa luam masuri....De cele mai multe ori ar trebui in primul rand, sa comunicam....Dar comunicarea asta, bat-o vina.....

E bine ca suntem sociabili, traim inconjurati de oameni frumosi....E nemaipomenit! Insa cand avem probleme de multe ori zabovim sa ni le rezolvam tocmai din pricina celor care ne inconjoara....Mai mult de teama ca ne vom crea imagine proasta...Ne vom strica imaginea initiala pe care am creat-o....Imaginea aceea atat de perfecta.....Ce trist!

Da, am inteles de la niste persoane care deja au trecut prin cativa ani de experienta, cu bune si rele, ca viata nu e doar roz....Cred ca si eu personal am avut deja cateva experiente care sa-mi confirme asta.....Acuma insa consider cu tarie ca in momentul in care trecem de la partea buna si apar greutati, ne-ar fi nult mai usor sa le vedem de la inceput si sa incepem sa luam masuri....Daca ne afundam in ele, parca zi de zi, e din ce in ce mai greu sa iesim din ele....

Draga mea prietena, cand ma intalnesc cu tine si te vad cat esti de trasa la fata....in fiecare zi parca din ce in ce mai slaba si mai mici hainele pe tine....Imi este teama! Nici nu stiu ce sa zic sau cat sa zic....Acuma cand, parca ma vad scapata....cand suflu usurata ca am reusit sa ies la liman, imi este mult mai usor sa vorbesc....Tare as vrea ca perioada asta a vietii tale sa nu se prelungeasca si sa reusesti sa-ti iei inima in dinti, sa accepti realitatea si sa iei masuri....Nu cred ca e prea bine sa-ti prelungesti starea asta.... Viata asta si asa e atat de scurta....Merita traita cat mai mult cu putinta pe un fundal colorat (nu neaparat mereu roz) dar ar putea fi pastelat si cu culori de toamna, oare intelegi ce spun?.....

Draga mea, meriti sa fii frumoasa in fiecare zi....Noua ne placi cand esti buna, calda,....Nu egoista si rece.
femeile, mesaje catre prietene, gandul zilei, pareri, suferinta, temeri, sfaturi bune, femeile cand sufera se uratesc, draga mea prietena, ganduri catre prietene, noua ne placi cand, fara suferinta, framantari, jurnale, viata are gust





Un comentariu:

  1. Ai dreptate, ne infrumuseteaza ei ca mai apoi sa ne uratim noi, ne imbolnavim si o facem constient, sa nu facem din ceva temporar ceva permanent ... si sa nu fugim de prietene cu probleme :)

    O dupa-amiaza frumoasa!

    :)

    RăspundețiȘtergere

părerea ta