Stari prin care trece o tipa inaite de o intalnire cu un tip de pe net

De cand te-am auzit prima data la telefon zilnic trec prin diferite stari:

In prima faza am fost mai indiferenta, incantata....surprinsa de curaj si sinceritatea de care ai dat dovada
Apoi, mi-a fost frica de necunoscut, de minciuna.....
Apoi am inceput sa visez cu ochii deschisi lucruri care s-ar putea intampla....discutii, relatii, timp petrecut cu fetele tale....Da, m-am gandit de cateva ori la ele si-mi imaginam cum interactionez cu ele....fara teama

Apoi iar teama....apoi cand m-ai sunat, parca ai inceput sa te emotionezi la telefon....intr-un fel m-am bucurat....

imi este teama....
sunt curioasa in acelas timp....cum arati in realitate...parca inaite sa-ti postez poza la profil era mai , nu stiu....imi puteam imagina eu cum areti....imi este teama de realitate si, mai mult...imi este teama de fapt, de faptul ca eu imi creez in minte niste asteptari si de asta imi e teama sa nu fie mai putin placuta interactiunea cu tine.....

Cu cat se apropie momentul sa ne vedem la cafenea, cu atat imi cresc emotiile...Sunt asa surprinsa de starile prin care trec....Nu ma recunosc...Sau....sunt tot eu....fata care poate sa fie emotionata,,,sa traiasca ......

Iti dai seama ca inca nu te-am intalnit si am avut scurte momente de visare in care ma vedeam la Brasov, alaturi de tine, in casa ta....cu tine....ma vedeam bine....Pentru cateva secunde eram in stare sa las tot aici si sa plec.....Cred ca asta da de gandit....Imi este teama ca vreau doar sa scap de perioada asta in care ma aflu si n-as vrea doar sa te folosesc pe tine ca portita...

Ce vreau eu de fapt? Da, ce vreau eu? Aceasta e intrebarea........Of.......Sunt atat de bulversata si ..........nu o lasa sa se vada.....Majoritatea timpului nici nu vreau sa recunosc............Teoretic sunt 30 de minute si ar trebui sa vedem cum ne vedem..........

Mi-am planuit de vre-o doua zile sa ma imbrac frumos....Am avut si emotii gen ca nu voi reactiona bine cand te vad..deja imi era teama sa nu vars ceaiul pe masa....Doamne ....sunt mai emotionata parca decat in liceu...........De ce vreau eu sa creez impresie buna?

Nu stiu daca ce facem e ok....dar macar ies din casa......Rau nu poate sa fie.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta