Licar de speranta


Cand intri intr-o stare dintraia din care parca nu mai ai sanse sa iesi, vorba vine, parca dintr-odata casa s-a marit si s-a golit. E o liniste de mormant si nu se mai aude ca altadata muzica de la vecini, croncanitul puilor de cioara din copacii din parculetul din apropie. E liniste! Linistea in care ai ragaz sa te gandesti la momentele prin care ai trecut, la starea in care te afli si la ce planuri de viitor sa-ti mai faci.

Nu rezist mult in linistea asta si binenteles, caut ...caut ceva...Caut atentia cuiva, compania cuiva...Habar nu am ce mai caut...Pe bune!

Cert este ca am mai intrat pe un site de socializare, asa, ca sa-l bifez si pe acesta ..Nu ca ai gasi ceva mai bun si diferit decat pe celelalte....A, ce am remarcat, atunci cand site-urile sunt la inceput au activitate.....Odata cu trecerea timpului, nimeni nu se mai oboseste sa intri...Bine, sunt exceptii care din punctul meu de vedere, cred ca numa pe acolo se regasesc....Dar despre asta voi vorbi cu alta ocazie.

Am fost luata prin surprindere de atentia cuiva. Mai mult, de curaj si de sinceritatea cu care am fost abordata. O cu totul altfel de abordare, care, cred ca mi-a prins bine in aceasta perioada.

Unde vreau sa ajung, de fapt? Da...De o saptamana stau intr-o stare dintraia de emotie....ca o sa apara ceva nou, ca o sa se schimbe ceva.....Visez si ziua cu ochii deschisi si noaptea cand dorm sau inaite sa adorm....O multime de nebunii imi trec prin minte, se perinda fara sfarsit....Unele sunt realizabile, altele ca o adiere, vin si pleaca lasandu-mi franturi de zambet pe fata.....

Sunt ciudata. :)....In mine se contopeste o fiinta visatoare cu una perfect realista.....Uneori iasa una la suprafata, alteori cealalta....Mereu ma simt bine in pielea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta