Operaţiunea "ieşirea"



Şti momentele acelea când ai impresia că te-ai bagat în atâtea să faci, ţi-ai asumat atât de multe lucruri de dus la capăt....ai ajuns să-i bagi şi pe cei din jur după tine....situaţia a ajuns o varză mare....şi o tristă atmosferă....nu te mai poţi bucura de nimic, pentru nimeni.....

Clar, ai nevoie de o "pauză"...

zi-i STOP!

S-a ivit ocazia să ies din asta numa bine, cu plecarea la Bucureşti....Yupi...Adventure CAMPS, nu pentru prima dată a fost "scăparea mea"...

Aşa se face că am plecat din Cluj să iau o gură de aer, cu Dani (din Dej), ca să participăm la o conferinţă de presă pentru Zibo (din Satu Mare), taman la Bucureşti....

Nu ştiu dacă acţiunea şi-a atins scopul dar ştiu că pe mine ieşirea m-a scos din starea aceea în care eram....din oraşul acesta atât de drag mie dar care în acele momente numa praf, zgomot, stres, alergătură şi disconfort îmi provoca...

Numai de lucruri simple am avut parte.....

Am umflat cortul făcându-ne datoria....

Adventure CAMPS cort urias, Zibo,

Am participat la nişte discuţii de oameni mari în faţa unor copii simpli, gălăgioşi şi jucăuşi.....

Am reuşit să nu mă implic deloc pe partea de animaţie....decât să le pun muzică....Yupi!

chiar şi Cabral şi -a lăsat din timpul său chiar de ziua lui pentru a susţine un caz social...Foarte frumos gestul său...
Cabral, Zibo, schimb de jucari, copii la Real

Alături de Clovnii veseli copiii s-au distrat, se pare că nu au avut parte de asfel de zile foarte des...
clovnii veseli, Zibo, schimb de jucarii, la Real, activitati copii, actiuni caritabile

Iar spre final, după ce problema cu curentul electric s-a rezolvat, trupa D  and D a Scolii Luica, din judetul Calarasi ne-a oferit un spectacol de dans superb .....

dans copii, trupa de fete, dans fete, ansamblu fete, activitati copii, actiuni copii, spectacol copii, dansuri fete

Pentru mine însă dupămasa acestei zile a fost mai importantă....Am stat în aşteptarea prietenei mele într-un parc, undeva în Bucureşti....pe bancă....Am stat cum de foarte mult timp nu am mai făcut acest lucru.....Mai întâi am privit în gol, mă bucuram de adierea vântului şi de razele călduţe de toamnă....Apoi, am zărit în apropiere un chioşc de ziare şi am dat asaltul acolo...Mi-am cumpărat reviste, integrame....Nu am mai stat să citesc de mult....Să simt miros de tuş .....

În sfârşit mi-am făcut timp să stau....în sfârsit citesc ceva ce nu e pe net.....super!....După ce am răsfoit revistele pe toate părţile am trecut la integreme.....Nu mai aveam timp nici să mă uit în jur....Lumea care stătea pe băncuţe se schimba...unii veneau, mâncau seminţe...plecau....veneau alţii....

nişte copilandrii se tachinau...el o agresa fizic din dragoste....ea, avea un păr luuuung, prins într-o coadă....râdeau..nici o grijă....

o piţicoancă cu ochi negrii şi de o feminitate aparte ronţăie seminţe de zor...poate din când în când se uita cu privirea la cel ce  era pe banca din faţa mea....rupt de realitate...a fost deranjată de o cucoană cu gura mare ce vorbea la telefon însă ţinându-l invers....sigur auzea tot parcul ce sfaturi, jurăminte şi alte discuţii avea....până la urmă văzând că nu e suficientă lume care să-i acorde atenţie acolo, a plecat bombănind în continuare la telefon....

bunici obosiţi, cu ani grei pe umeri, vin, se aşează, se uită în jur, stau unul lângă celălalt..nu-şi spun o vorbă..pleacă pe rând..

văduve în negru la taifas în prag de seară...

La cât de prinsă eram cu cititul şi cu integramele, nici nu am observat că se realiza un videoclip exact lângă mine...azi mâine o să vâd pe youtube că apar şi eu pe acolo...he, he, heee...

am făcut o pauză să găsesc un magazin...se apropia ora de a merge acasă...

în timp ce căutam magazinul am mai dat de vre-o două persoane ce vorbeau singure...

şi mai tare, un grup, ce şi-a întins masa, probabil de cină, fix pe bordura de lângă bloc....o pâine proaspătă acoperită cu felii de parizel, salam, şuncă ....aşteptau să fie înhăţate....

Toate acestea, mă făceau să zâmbesc...Mă bucurau....Nici nu mai ştiu de când nu am mai trecut prin oraş, să observ lumea, oamenii, ...După ceva timp, uite că mi-am redescoperit latura mea sociologică...

Bucurie...Ne-am revăzut...Am petrecut seara alături de prietena mea...Povestind vrute şi nevrute...E clar, nu mai suntem adoleşcentele ce animau copiii în tabere...Suntem femei cu aspiraţii din ce în ce mai înalte..cu vise, planuri ....
S-a lăsat seara peste Bucureşti....Ne-am pus la somn....

Apoi a urmat ziua în care nu am făcut nimic decât să stau în dreapta volanului, să admir culorile toamnei traversând România pe drumul de întoarcere spre Cluj....



" - Buna. Ai ajuns cu bine acasă? In 15 minute ajung şi eu, vin de la sport.
- Hei!:) Acum 5 minute am ajuns. Da, foarte bine...M-am relaxat. Chiar mi-a prins bine "ieşirea" la B. Merci pentru toate. Te pup de la Cluj.
- Mă bucur că operaţiunea "ieşirea" s-a încheiat cu succes! Te aştept cu drag şi altădată. Pup!"
apus de soare, din masina, asfintit, poze frumoase, natura toamna
Am revenit acasă.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta