Daca ziua ar avea 48 de ore tot nu mi-ar ajunge, fac eu cumva sa nu....



Poate m-a ajuns oboseala sau doar mi se pare si e mai degraba lene....oricum am o intrebare la care incerc sa-mi raspuns....

De ce nu putem munci 8 ore sau fie, 10, pe zi, dar sa avem un salar care sa ne ajunga ( de cel putin 400 de Euro) si sa stam si noi linistiti, sa ne putem bucura de ceea ce ne inconjoara impreuna cu cei dragi?
Cred ca mai sunt cativa care isi pun aceasta problema....(Sper)

Oare chiar asa de mult cerem...cui ii pot cere acest lucru si sa mi-l si ofere?

Oare nu mi-am ales domeniu potrivit de munca? Nu, domeniul e bun...altceva face ca mersul bun al lucrurilor sa nu fie asa cum ar trebui....

Din cand in cand aud povesti in jurul meu cu persoane care isi "permit luxul" de a face pauza un an si sa plece in lume ....fara sa ia imprumuturi bancare.... E super!!! Chiar ma bucur...Sunt niste oameni de succes ei sau partenerii lor, care au reusit si isi permit o "vacanta" bine - meritata....Nu sunt inviduasa,,,din contra, sunt bucuroasa ca se poate....astea ma fac sa ma gandesc ca si eu pot...o sa  pot dupa ce o sa descopar secretul...

Ok, ok....eu nu vreau sa plec un an. Eu nu vreau sa plec...In schimb vreau ca si munca mea sa fie rasplatita in asa fel incat sa-mi permit sa stau cel putin doua weekenduri prelungite sa ma odihnesc si sa socializez cu cei dragi...sa fac ceea ce nu am mai facut de vre-o doi ani ( bine, poate exagerez), sa stau!!!

Vreau ca atunci cand merg undeva, intru intr-un magazin, sa imi permit sa imi cumpar orice imi doresc (daca e necesar sa il iau, nu doar un capriciu), sa imi pot lua fara sa ma gandesc ca asta inseamna ca sterg de pe lista alte lucruri ce vor trebui sa mai astepte cateva luni.....

Cei ce si-au ales sa lucreze in domeniul IT par ca ar avea salarii mai bune...Au fost inspirati....bravo lor!

Insa cred ca restul populatiei este putin descriminata....Oamenii au nevoie de mult mai multe servicii, pentru care munceste populatia ( hrana, imbracaminte, agricultura, etc.), unde poate de multe ori munca este chiar mai grea ....Am impresia ca nu sunt apreciati la adevarata lor valoare, fapt care determina ca pe zi ce trece oamenii sa nu mai scoata pe piata produse de calitate ci doar chinezarii pe banda.....E un cerc vicios ....

Eu sunt un simplu om care observa si din cand in cand nu mai rezista sa vada atatea si incearca sa-si mai goleasca creierul scriind pe blog...Mereu bat campii insa macar la final ma mai linistesc....he, he, hee....

A, da, mi-am adus aminte de fapt de ce am deschis subiectul acesta... De cateva zile in jurul meu am cateva persoane care nu s-au mai odihnit de ceva timp....si au nevoie de o pauza..un mic concediu ca sa poata continua....

Multe ore de munca si alergatura dintr-un loc in altul, putine ore de odihna, relaxare si socializare

Doua jub uri....acasa te asteapta poate cineva care vrea de mancare sau doar lucrurile intoarse ce ar trebui puse la loc si curatate.....Zi de zi sa te ocupi de toate iar in weekend si mai mult....Asta chiar duce la epuizare...Daca nici macar duminica nu reusesti sa stai ....dupa doar doua saptamani lungi....te simti istovit si fara putere oricat de rezistent esti la stres...

Daca faci pauza si cateva zile "iti permiti sa lenevesti dupamasa"....nimeni nu face lucrurile in locul tau si parca ramai in urma cu ce planuri ai in agenda...neliniste....poate ca o sa pierzi ceva....

oare.....

Am o intrebare...pe care uneori mi-o adresez..."Oare daca facem o pauza si ne odihnim, fara sa ne mai gandim ca avem de rezolvat multe,  ce se poate intampla?" Nimic!   Maine sau peste o saptamana o luam de la capat si nu cred ca se pot intampla prea multe.....

Acum depinde doar de mine daca vreau sau nu, sa fac pauza din cand in cand.....Cred ca e si mai sanatos pentru ca mersul lucrurilor sa se desfasoare asa cum ar trebui....

Spor, Ioana!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta