Leaders :)

 Memorii :) 

03.10.2013

Fiind la sfarsit de an facem ordine printre lucruri si inevitabil ajung si in adresa de e-mail.....

Sunt surprinsa....sunt blocata...sunt impresionata ca nu au trecut decat 10 ani si ma surprind ca aproape nimic nu am schimbat din mentalitatea mea :) ....



"De trei ani incerc sa dezvolt o mica afacere si, desi am realizat o parte din ideile mele, nu sunt multumita. As vrea sa ma educ in aceasta privinta, sa vad ce am facut bine pana acum si trebuie sa fac de acum inaite. La un asfel de curs sunt convinsa ca voi afla raspuns la intrebarile mele. 




De mai bine de 4 ani m-am format si perfectionat, mi-am dezvoltat o gama de servicii. Mai mult am si o echipa de colaboratori. Ma promovez online  si am vazut ca lucrurile decurg incet si sigur.Pana acum am dovedit ca am cateva idei…O parte dintre ele le-am si indeplinit. Toate s-au dezvoltat cu investitii mici. Pana acum pot spune ca am supravietuit frumos. Cred ca pentru a se dezvolta mai bine proiectele mele trebuie sa fac niste investitii mai serioase. Insa as vrea sa gasesc niste solutii prin care sa nu ma indatorez la banca sau daca o voi face, sa fie alegerile facute cat mai bine. Cred ca urmand un asfel de curs, m-ar ajuta mai mult sa inteleg pasii pe care trebuie sa-i urmez, dintre toate ideile mele sa aleg ceea ce chiar merita si va avea succes.


1. Sa invat de la cei mai buni iar acestea sa ma provoace sa gasesc  cele mai bune solutii pentru dezvoltarea afacerii mele,
2. Sa castig finantarea de care am nevoie pentru ca proiectele mele sa se indeplineasca.
3. In urma acestui curs sa muncesc lafel de mult dar cu rezultate mai bune.

Tineri Antreprenori de Succes - un proiect in care am fost selectata sa merg mai departe dar s-a oprit din lispa de fonduri

dezvoltare personala
apartenenta la o echipa
evolutie personala si de grup

Vreau sa dezvolt afacerea pe care am inceput-o. Organizare de evenimente pentru copii, familii, companii).
in acest domeniu m=am perfectionat
in acest domeniu cred ca pot oferi celor din jur din ceea ce sunt, am invatat...
in acest domeniu pot ajuta alti tineri ca si mine sa creasca si sa dezvolte alaturi de mine

educatia
munca
perseverenta
calitatea serviciilor oferite


imi ofer serviciile gratuit sau aproape gratuit in alte spatii - in cadrul unor evenimente
organizez emisiune tv odata pe saptamana la mine la spatiu
postez online video cu exercitii si alte activitati de interes
ofer servicii  la clienti








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta