ganduri interioare

O fi de la Luna Plina....o fi de la oboseala......o fi de la faptul ca "afacerea mea" moare cate putin in fiecare zi incepand cu ziua 0 - luna martie  ..........dar azi am sfarsit ziua cu un tantrum ca sa-i zic asa....

Suntem neputinciosi si sunt multe aspecte ale vietii pe care nu le putem controla....mintea noastra
..furia......pandemia :) .....

Dar relatia cu noi insine am putea-o iubi, relatiile cu cei dragi noua am putea sa le facem aspecte importante din viata noastra pt ca sunt cele mai la indemana  neconditionate, teoretic..... ....am putea sa ne bucuram de relatiile cu cei dragi zi de zi....Usor de zis doar ca.....

Da. Exista momente cand simtim ca nu suntem destul....ca nu facem destul....ca imperfectiunea s- a oprit la noi parca mai mult decat la alti semeni.....

Las lacrimile sa-mi curete ochii sufletului....sa ma elibereze de tristete....pana la urma ma linistesc...

Mereu avem in viata aspecte neterminate....
Treaba neterminata
Aspecte personale din viata la care trebuie sa lucram pentru ca altfel ne tin pe loc in evolutia noastra ... in relatia cu ceilalti....

Din cand in cand e bine sa ma opresc din ce fac,  din alergatura asta in vant (ca poti sta acasa.....sa fii in vacanta continua din martie ....sa nu mai sune telefoanele si mailurile....si cu toate astea sa te ia iarasi valu cu ceva si sa alergi iar in vant...).....dar sa-mi aduc aminte niste aspecte esentiale pentru binele meu: ( mesaje pe care le- am primit de la Univers cadou prin intermediul unor oameni cu  care m- am intalnit doar pentru a primi aceste mesaje) 

Nu sunt singura 
Sa nu ma mai victimizez... asta nu ma ajuta absolut deloc
Sa ma uit la aspectele din viata mea....iar cele pe care le vad ca nu sunt ok...la ele sa lucrez pt ca acestea sunt cele  care ma tin pe loc.   ( iar noi in general cam stim ....sau ar trebui sa stam putin sa descoperim care sunt acestea)...


Am incheiat ziua cu sex  pe care aproape ca era sa-l ratez din cauza nervilor si a tendintei de a refuza exact ce corpul are nevoie....

Insa sunt bune tantrumurile ....lasat sa curga lacrimi.....statul afara noaptea vara....ascultat greierii, stand pe pamant, rezemata de un copac cu mireasma conifera....am facut ce n -am facut de foarte mult timp....mi- am recunoscut greseala.....






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta