final 21 de zile de abundenta

Dragii mei, cele 21 de zile iau sfarsit azi dar abundenta de acum incepe pentru ca in aceste zile am invatat sa-i dam voie in viata noastra. Haideti sa continuam cu incredere! Sa o recunoastem in tot ce ne inconjoara si sa ne bucuram de ea! 
Nu stiu pe voi, dar pe mine acest final ma responsabilizeaza cumva ...am nevoie sa continui sub o forma:
- sa ma trezesc mai devreme
-sa ma rog ( meditez)
- sa am rabdare
- sa continui sa-mi astern pe hartie planurile si task-urile zilnice apoi sa trec la actiune zi de zi 
- sa fiu un exemplu bun pt cei din jur
- sa cred in vocatia mea si sa o duc mai departe
-- sa aduc oameni in proiectele mele, sa cred in ei si potentialul lor, sa-i ajut sa creasca
- sa nu uit de cei dragi si sa creez momente de petrecut impreuna cat mai des posibil

Daca am aavut in gand toate ideile astea Dumnezeu ma va ajuta sa gasesc si cai prin care sa le duc la indeplinire, sa nu le las sa se prafuiasca undeva pe un raft..( am stomacul mic de emotie) 
Poate sunt lipsita de modestie dar faptul ca multi intra intr-un grup si apoi se retrag, iar unii merg pana la capat ... denota ceva...nu toti putem ajunge SUS....unii raman in urma pe parcurs...Sunt multi factori care conteaza. Vreau sa fac parte dintre cei BIRUITORI!!! Vreau sa fac diferenta! Sunt dispusa sa fac acel ALCEVA care sa ma scoata la liman ( sa nu dorm, sa fac proiecte/ planuri, sa caut oameni valorosi  sa-i invat si sa invatam ore in sir, sa citesc, sa investesc toti banii incasati, sa am incredere, sa am rabdare, sa fiu atenta la calitate, sa raman umana, sa ma odihnesc, sa raman calma, sa iubesc, sa folosesc agenda si sa pun si lucruri personale in ea. Sa ma bucur de viata si de oportunitatile care apar. DUMNETEU EXISTA! Trebuie doar sa ne deschidem ochii si sufletul ca sa acceptam tot ceea ce ne inconjoara...Sa acceptam sa crestem...Sa  ne dam voie! Pt ca pana la urma, singurii care ne creem limite suntem noi...
Sanatate si incredere!... ABUNDENTA va doresc!


.......



In cele 21 de zile si inca o saptamana 
Am inceput sa fiu mai atenta la mine 
Daca am timp pt mine m-am simtit mai bine, am avut zambetul pe buze, mi-am surprins inclusiv postura corpului schimbata in timp ce m-am plimbat pe jos ( dupa o perioada foarte lunga in care am uitat sa merg pe jos de la un loc la altul )....:) ...ma trezesc mai devreme cu 3 ore ..uneori 4 :) ....e greeeuuu si uneori am tendinta sa renunt si iar o iau de la capat :) ....chiar vreau sa fac acel ALTCEVA pt a mi schimba stilul de viata.....

Apoi in casa mea parca nu ne mai certam, sotul meu e mai atent si mai prezent..... lucrurile stau mai mult la locul lor :), mai ordonate .. Inclusiv parca curatenia dureaza umpic mai mult.....( poate conteaza si atitudinea) Am facut activitati impreuna toti 4 :) ..mancam la cina impreuna......si sunt zile cand mancarea chiar are gust :) ......( gatesc zilnic dar uneori mancarea e doar sa umple burti)........( toate sunt niste dorinte de ale mele mai vechi care pareau ca nu se mai intampla)....

Daca am nevoie de ceva cineva se gaseste sa se ofere sa ma ajute :) 
In trafic soferii ma ajuta...au rabdare dupa mine....

In ultimele luni am "avut timp" ca niciodata sa citesc carti :) multe in comparatie cu timpul ce a trecut....cine stie..poate a venit vremea :) 

Copiii ( mici inca :) 2 ani jumate si 3 ani si 10 luni) imi transmit mesaje verbale ( mami eu sunt fericita, te iubesc, mami nu am vrut sa fac asta sau aia...mami mie imi place in casa asta mult...te iubesc! ....si cred ca as putea continua.).....

Pe partea de evenimente mi s au dublat telefoanele si in decembrie mi se arata de 3 ori mai multe evenimente decat am avut anul trecut :) 

Mi s au deschis usi si oameni la care nu ma asteptam s au oferit sa ma ajute...

Si 2 lucruri importante pt mine.
1. Am realizat importanta mamei mele in viata noastra ( chiar daca de aproape 15 ani e plecata din tara...ea a fost in viata mea si a sorei mele ani de zile ....chiar cand am avut nevoie de ea....si e un exemplu de prezenta care chiar daca a lucrat si la 3 joburi calitatea educatiei care ne -a dat-o ...grijei...va fi mereu in noi.....la randul nostru ....o sa ducem mai departe tot acest bine....MULTUMESC....in plus m-a facut acest aspect sa realizez cat de important este si rolul meu de mama......cata responsabilitate si bucurie de viata trebuie sa duc mai departe pt familia mea. Mi-am facut curaj sa -i scriu aceste emotii..si in continuare o voi mai face pt ca merita sa stie....( am mai avut eu niste tendinte de a-i trimite scrisori...) 
2. Este prima data dupa 20 de ani cand am putut sta eu cu mine si sa ma gandesc mai profund la tata...care chiar daca este in viata lipseste din vietile noastre si cumva......( mereu l-am acuzat incontient ca zilnic a facut si face niste alegeri care nu ne plac,,fiind alcoolic agresiv verbal s fizic de cand il stiu ). in aceste zile mi-am permis sa -l iert...sa ma gandesc la el altfel....( poate e chiar singur si nu-l ajuta nimeni..nu-i intelege nimeni durerea...nu-l ajuta nimeni neconditionat sa treaca la o alta viata).......sa incep sa mi doresc sa -l vizitam umpic mai des pt a ne da ocazia sa ne cunoastem si sa ne apropiem....bunicii si nepotii au dreptul sa se vada intre ei.

nu credeti ca am si momente dinalea mai putin placute ....cand realizez ca ma confrunt cu o multime de frici... ( ca am o gramada de planuri si ca nu stiu cum o sa ajung sa mi le indeplinesc...ca poate prea multe am...ca de fapt eu sunt limitata.....( sunt doar ionutza care sta in chirie in Cluj...cu 2 copii mici.....uneori singura intre straini :) .ca visez cu ochii deschisi inloc sa fiu realista si sa vad realitatea lucrurilor....)......am si acea latura slaba....care uneori ma determina sa fiu lenesa sa nu ma trezesc..sa nu merg pe jos alegand taxiul....sa ma enervez din 5 in 5 minute si sa ajung sa urlu la copii si mai mult :)....ca norocul ca Dumnezeu mi- a dat oameni in jur care ma salveaza. Dumnezeu sa-i vada pe toti si sa le rasplateasca! Ca pe nicaieri as fi fara ei.....

Azi in timp ce am ascultat meditatia zilei 21 de la voi :) am avut asa niste trairi placute...de multumire....si implinire...m am uitat in urma la planuri de-ale mele din anii trecuti ....si fiecare idee cat de mica sau mare :) buna sau prosteasca.....pana la urma le-am realizat, oameni buni! Le vad cu ochii mei ca- s toate aici! Doamne! ( si eu doar le-am gandit si pe unele le-am scris pe hartii ...am dus cu mine liste peste tot)....

DOAMNE!!!! Chiar e adevarat ca sa avem grija ce gandim si ce zicem.....( exemple 2 copii baiat si fata -asta e din copilarie adolescenta :)...) apoi am vrut jocuri mari de gradina de mai bine de 3 ani...acuma toamna le am...le am chiar si 2 exdmplare :).....am vrut tort din care sa iasa animatoarea....nu mi ziceti ca un singur client am avut la el din Braila.....eu sunt din Cluj :)))))..dar il am si mi ocupa spatiul.in casa de mai bine de4 luni.....( v am spus ca unele nu sunt bune dar asta e).... am zis ca eu neaparat trebuie sa conduc masina....din 2011, am permisul..abia de 6 luni conduc :)dar conduc ..si-mi place si o sa o fac si mai bine.......din 2009 mi-am dorit sa ajunga animatorii mei la petrecerile din toate locurile de joaca din Cluj :)...asta s a si tamplat!!!! In 2017- 2018 nu mai stiam cum sa programez oamenii sa fie disponibili...acum in 2019 prefer doar cateva clubulete...am obosit :) .......
Eu fac planuri pe hartie de cativa ani ( incontient:) habar n-am :) ca nu stiam de programe de genul acesta sau NLP si altele.....cu asa placere ma uitam eu pe listele mele cu planuri ( pt casa, pt mine, pt party uri, pt...) sa vad cum erau incet realizate......pt unele dureaza si 2 3 ani...altele in cateva zile si saptamani......dar se intampla!!!! ( si eu le fac ca multe le realizeaza altii pt mine :), Doamne tine-i pe toti! 

Astea sunt toate aspectele BUNE care imi vin in minte :) Ce toamna frumoasa! :) 
Si vi le transmit si voua nu pt a ma lauda..nu pt a va face sa va descurajati ci pentru a VA INCURAJA! Exista Dumnezeu! Avem un scop in viata asta! Nu suntem pe acest pamant doar asa trecatori! Merita sa ne bucuram de tot ce ne inconjoara si primim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta