Animatori pentru copii, am provocari pentru voi! :)

Salutare! :)
Ce faci, cum esti in perioada asta? sper ca te gasesc sanatoasa /sanatos ...restul le facem cand iesim din casa...si nu numai ...eu ma gandesc ca putem putin cate putin si stand in casa :)

Pe mine pandemia asta m-a prins asa umpic nepregatita...nu ma asteptam ca va trebui sa stau atat de mult in casa (cu copiii mici toata ziua in casa :) )....Nu ma asteptam sa nu mai pot lucra (sa fie interzise petrecerile :( )....Sunt convinsa ca fiecare dintre noi stand acuma in casa trece zilnic prin diferite stari ...de relaxare la tristete, nervi si iar relaxare si poate ...plictiseala si teama de necunoscutul ce va veni... Pe mine (care deja stau de cateva saptamani in casa pt ca inainte am vut si viroze si gripa...m-au trecut de toate..)...Ideea este ca avem nevoie de ocupatie ca sa rezistam sanatosi in casa pana la final...Iar eu cred ca Petrecerile ne vor salva ca de multe ori...De asta, iti scriu....ca de fiecare data, animatorii sunt sufletul petrecerii. Chiar daca stam in casa putem tine flacara petrecerilor si a jocului aprinsa si petrecand in casa....(In minte am filmul "Titanic" cand muzicienii au cantat la instrumente pana la final...)...Ei, pentru noi "finalul" poate fi unul super tare daca acum , cat stam in casele noastre facem cate ceva, foarte putin pentru petrecaretii nostri .... Din ziua in care m-a luat tristetea si realitatea ca pot pierde depozitul unde -mi tin materialele, ca evenimente nu o sa mai am cateva luni...ca nu mai interactionez cu oamenii...ca......inclusiv bani de mancare la copii nu o sa mai am ............m-am hotarat sa gasesc ceva ca sa iesim din asta !!! -- O sa facem petreceri online! (da, asa cum se intalnesc la job-uri online, fac lectii si cursuri online...o sa facem si noi intalniri cu personajele indragite online :) ....)    Pana atunci vreau insa sa incepem usor...sa ne obijnuim cu camera si pentru asta va propun ca fiecare sa faca cate ceva (activitati simple, usoare si placute ca sa nu fie un stres ci o placere atata pt voi cand le realizati cat si pentru cei care le vor vedea.

Fiecare animator Resurse de Petreceri (colaborator Resurse de Petreceri ) va crea cel putin o inregistrare draguta...pe care o voi posta pe pagina Resurse de Petreceri....eu deja am inceput sa fac cu copiii in casa zilnic activitati le si postez pe youtube sau pe facebook  si alti copii pot invata sa se joace la rabdul lor........Exemple de activitati pentru care ati putea sa va implicati:

  • startere - jocurile acelea precum "Schiorul", "Hipodromul"  
  • jocuri cu palmele  (daca aveti frati sau surori in casa :) )  
  • dansulete cu coregrafii simple
  • miscare de inviorare dimineata (https://youtu.be/N5gX--B1jIc

  • crafturi usoare (crafturi de pasti, sau decor pentru petrecere (un pompon, un coif, propsuri cu mesaje, etc. ) - aranjamente din flori 

  • citit o poveste scurta
  • recitat o poezioare/ fabula 
  • teatru de papusi cu marionete (dialoguri scurte ca in povesti scurte ) 
eu deja am avut o tentativa :) (va spun sincer ca e chiar prima data cand am facut asta :) ...se si vede ca ma pun copiii sa mai fac si eu sunt in pana de idei :))))   (si chiar am realizat ca sunt interesati copiii deci va incurajez...sunt multe povestioare scurte care ar putea ajunge sa fie puse asa in practica  https://www.youtube.com/watch?v=-gD8gMSl8mM
  • cum sa modelezi baloane
  • cum sa pictezi pe fata
  • provocari 
  • facem mingi de jonglat si apoi exercitiu de jonglat simplu

Pentru fiecare tip de activitate eu va pot oferi instructiuni daca nu va descurcati. inregistrarile finale nu cred ca ar trebui sa fie mai lungi de 10 - 15 minute ....

Stiu ca nu avem materiale in casa (la prima vedere)....Dar una dintre abilitatile animatorilor este creativitatea :)....Asa ca hai, gandeste-te ce ti-ar place sa faci pentru copii (ca sa tinem legatura cu ei din casa), uita-te in jur si vei gasi o gramada de lucruri pe care le poti folosi...si noroc cu internetul ca si de acolo ne putem inspira....

Si mai stiu ca sa ne filmam e TAREE ciudat :) (cu atata mai mult sa intram live cu cineva necunoscut ) Dar va asigur ca daca va inregistrati doar de cateva ori o sa vedeti ca e chiar distractiv!!! s-ar putea chiar sa va placa!!! :)   eu am inceput sa fac asta abia de maxim 2 saptamani :d..... pentru inceput ne filmam si dupa o sa intram si cu copiii in direct (pentru ca o sa ni se faca dor de ei si ceea ce ei ne ofera cand suntem cu ei ....) 

Motive pentru a te implica in aceasta provocare:
+ vei avea activitate care te va tine ocupat pozitiv si nu vei mai avea timp sa te gandesti la pandemie
+ vei invata/exersa/repeta jocuri/activitati care ulterior le vei folosi si cu copiii propiu-zis la petreceri 
+ face ceva distractiv si util iar copiii si parintii se vor bucura de munca ta (in perioada asta au nevoie + de asfel de ativitati ca sa-i distraga de la ganduri negative) 
+ contribui la flacara Resurse de petreceri din care faci parte
si poti continua motivele ....

Asadar! Care, ce activitatea vrea sa faca? :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta