Cu ce ganduri intru in izolare alaturi de familia mea

Sa stai in casa cu zilele nu este usor! Mai ales cand eram obijnuita sa fac zi de zi o multime de lucruri...Ca si mine cred ca sunt si restul....Nu ma pot plange. Am copiii alaturi de care nu am timp sa ma plictisesc pentru ca au nevoie de atentia noastra si de activitati....Inca de la inceputul pandemiei insa am simtit ca voi avea nevoie de un plan sau sa ma pregatesc cumva pentru ca viata noastra sa nu devina haotica si plina de nervi..Iar mesajul domnului Mircea Miclea mi-a fost de mare folos pentru a-mi structura aceasta nevoie de planificare a zilelelor de stat in casa si de ce nu, continuarea vietii dupa ce iesim din casa.... In perioda aceasta chiar avem nevoie de mici pasi zilnici pentru 

1. Perseverenta in proiectele personale
2. Autodisciplina
3. Dezvoltarea caracterului
4. Solidaritatea
5. Cultivarea emotiilor pozitive

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta