Beneficii in perioada COVID 19

Stau in casa imediat de 2 luni ...(am avut viroze si gripa tip A. La o saptamana dupa ce ne-am vindecat au inceput restrictiile)...Oricum, lucram de acasa...Toata iarna am stat in casa...Cu toate acestea, de cand nu "mai avem voie sa iesim", imi este dor sa ies. Pana acum am avut in vre-o 2 seri stare de tristete..In rest, nu mi-am permis sa am pentru ca doare si e nevoie de plans...Te ia teama...o teama de necunoscut...Si chiar mi-am impus sa nu o accept. Vreau sa raman sanatoasa la sfarsitul acestei pandemii, oricat ar dura ea! Pana una, alta, pe mine ma ajuta excelul...fac o gramada de liste ...Le fac si in agende frumoase, le fac si pe foi A4, si pe postit-uri si in excel...(liste cu task-uri, liste cu programul copiilor, liste cu ce ar trebui sa fac pentru mine, liste cu idei de mancare, meniuri pe saptamani...am timp aparent acuma sa le tot fac...lista cu locurile pe care o sa le vizitam cand scapam de boala asta si iesim din casa...lista cu tot ce ar trebui sa fac pentru busenessul nostru care acuma doarme undeva intr-un depozit .....lista cu facturile care asteapta sa fie facute.....lista cu toate aspectele in care inca suntem pe plus ...La aceasta lista vreau sa ma opresc acum, pentru ca suntem pe plus la multe aspecte:

+ trebuie doar sa stam in casa :)
+ avem caldura
+ avem internet
+ camara /frigiderul inca ne este plin(a)
+ avem o multime carti, de jucarii si jocuri cu posibilitati nelimitate de joaca si distractie
+ parinti si copii pot sa petreaca timp impreuna in sfarsit fara a mai avea limita de timp oarecum :)
+ am facut unele lucruri din liste pe care am tot amanat (de exemplu, am vazut vre-o 3 filme ..n-am mai vazut un film dinainte de Andrei )
+ curatenie in dulapuri/pe balcon, etc. triat jucarii/haine/carti/mailuri/
+ dormim mai mult
+ am ocazia sa-mi exersez in sfarsit serios programul cu trezit, meditat, facut miscare, intrat pe bursa, activitati, luat masa, etc.
+ am timp sa sun pe fiecare persoana cu care mi-ar fi placut sa vorbesc mai des si am tot amanat...macar sa le scriu pe facebook sau wat up
+ poate ca am inceput sa ne folosim creativitatea si imaginatia cu tot ce avem prin casa
+ putem sta in casa cu zilele fara sa mai avem nevoie sa mergem la magazin sa cumparam maruntisuri; am putea sa ne creem un obicei bun din asta, sa mergem o data pe saptmana la magazin
+ situatia asta ma obliga sa ma gandesc zilnic cum sa ma adaptez la situatie si sa gasesc solutii de a face sub o forma sau alta bani in online, lucrand pe laptop/internet (deja de 2 luni n-am produs ceva si am doua chirii de platit + facturile si mancarea si....)
+  ma gandesc ca vom fi mai cumpatati dupa toata povestea asta si nu o sa mai aruncam banii pe cumparaturi de care nu avem nevoie propiu-zis
+ avem timp sa ne conectam unii cu ceilalti..eram intr-o alergatura continua zi de zi...Noi lucram cel mai mult in weekend, cand ar fi trebuit sa stam cu familia.
+ facand fise si activitati cu copiii in casa pot sa vad cat de mult timp ia pregatirea lor, cat de mult dureaza pana ei rezolva fisele (sunt fise la care e nevoie sa lucreze si de 3 ori ca sa ajunga sa fie finalizate )....este o munca foarte dificila....
+ prefer joaca!! :) in perioada asta chiar Ii multumesc Lui Dumnezeu ca am 2 copii in casa....datorita lor nici nu simt choar asa stresul si pandemia asta....imi ocup timpul cu cautat de jocuri si activitati ...Mai mult, mi-am reactivat canalul de youtube si blogul de jocuri pe care mi-am propus sa activam in perioada asta ....Ma tine ocupata aceasta munca si imi place!  Pe lista lucrurilor care imi placeau era sa ma joc...Chiar daca aparent asta faceam prin afacerea pe care o avem, eu de fapt nu m-am mai jucat de ceva timp :D......Acum am ocazia sa fac din nou ceea ce -mi placea ....
+ perioada asta presimt ca o sa ma invete sa cer ajutor
+ am timp sa mai invata in perioada asta. foarte mult o sa descopar informatii legate de site, seo, marketing online, video maker, opy writing, etc.
+ in sfarsit nu mai e haos in casa. toate lucrurile sunt la locul lor. incercam sa le punem la loc dupa fiecare activitate si se pastreaza cat de cat ordinea
+ avem program de masa, activitati, somn in sfarsit :)
+ nu mai sunt pe fuga intre tot felul de task-uri si prioretizari...
+ deocamdata e pace si liniste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta