Am ajuns la 30 de ani...

Nu m-am gandit vreodata ca voi ajunge la 30 de ani. Aceasta varsta mi se parea undeva departe de mine...

30 de ani, pana la 30 de ani, de la 30 de ani, amintiri, ganduri, viata are gust, bucurie, sarbatori, la multi ani, happy birthday, motive de fericire şi mulţumire, femeia la 30 de ani, de ziua mea, ganduri de ziua mea, la ziua mea, implinesc 30 de ani, viata are gust, petrecere 30 de ani

Amintiri frumoase pana la 30 de ani:

  • Mana tatalui meu cu care ne ridica in slavi, pana la cer si inapoi creind un gol in stomac;
  • Leaganul ce atarna de parul din fata casei;
  • Orele nesfarsite de joaca alaturi de sora mea...alaturi de prietenii nostri ...alaturi de mama, care mereu isi facea timp sa se joace cu noi...sa cante cu noi (in timp ce isi facea si treburile prin casa);
  • Vestea ca voi canta la viola;
  • Lacrimile de bucurie cand mi-am luat Capacitatea (numai eu stiu cat m-am straduit si ce PREA in  serios am luat examenul acela);
  • M-am indragostit lulea; Iubirile mele platonice ani de zile..;
  • Cum am ajuns eu din retrasa si introvertita in "mascariciul" clasei;
  • Descoperirea animatiei si voluntariatul;
  • Bucuria revederii cu mama dupa 5 ani in care a fost plecata din tara;
  • Ziua de nastere in Autograf la 23 de ani (Un vis de-al meu de la 14 ani, implinit in sfarsit);
  • Pasiunea pentru joaca si vocatia mea - Animatia;
  • Cum m-am hranit eu an de an facand animatie cu copii pe la petreceri si in tabere;
  • Motanul Sultan;
  • Cererea in casatorie la Paris;
  • Reintalnirea cu iubitul meu din intamplare, dupa 7 ani in care nu ne-am mai vazut deloc...

Amintiri urate pana la 30 de ani:

  • Au murit cateii nostri;
  • A ars bucataria de vara;
  • Cum plangeam dupa tata cand venea in vizita la noi in prima perioada de despartire a parintilor mei;
  • Bataile pe care le lua mama mereu;
  • Cum a fugit mama cu noi, prin ploaie intr-o caruta plina de haine, si alte lucruri din casa;
  • Tragedia mortii tatalui meu vitreg;
  • Am ramas singure, fara mama, cand a fost nevoita sa plece din tara ca sa ne putem continua studiile...Nu ne-a fost foarte usor...Am razbit!
  • Gustul amar al falselor prietenii; 
  • Momentele de singuratate in care ma regaseam uneori;
  • cateva avansuri sexuale...de care ma puteam lipsi...

Motive de bucurie
  • Primul telefon pe care l-am primit la 18 ani;
  • Primul calculator pe care l-am primit cu sora mea (si acum ma vad urland in baie de bucurie);
  • Locurile frumoase pe care le-am vizitat pana la aceasta varsta;
  • Oamenii minunati care mi i-a scos Dumnezeu in cale si care ma inconjoara mereu;
  • Sanatatea de care dispun; 
  • Visele si planurile mele asternute pe hartie iar si iar, capata viata la momentul potrivit;


Pana la 30 de ani, am ajuns sa devin independenta financiar, am reusit sa ies din tara, sa gatesc pentru cei dragi, sa am cateva luni un animal in casa si sa am o relatie de lunga durata..M-am distrat cum am crezut mai bine, am colindat cateva tari din Europa si cateva meleaguri romanesti....Am reusit sa dezvolt o mica afacere si sa ma inconjor de oameni dragi... chiar as putea spune ca am o prietena. Pentru ca nu m-am dat batuta, mi-am luat si permisul auto si am urmat toate cursurile ce mi le-am dorit pana acum.

Pana la 30 de ani nu am reusit sa-mi intemeiez o familie, sa fac un copil...Nici nu cred ca am vrut pana acum cu adevarat ....Nu am ajuns in Japonia...Nu am o relatie foarte apropiata cu tata, fina mea, verisorii mei primari...cu rudele in general;

Pana la 30 de ani am reusit sa nu fiu dependenta de nimic (desi in ultimii ani am mai trecut pe la Mc si KFC ..sau am fumat o tigara ...am gustat Coco Cola sau alte bauturi), ma declar bucuroasa ca ma mentin....Chiar daca n-am facut nici un efort si greutatea mea este buna...

Pana la 30 de ani am invatat:

  • sa nu ma atasez de nimic in viata asta (lucruri, locuri, oameni) pentru ca in momentul in care le pierd voi suferi mai putin;
  • sa ascult/sa fiu empatica si asertiva;
  • sa fiu optimista si increzatoare;
  • cateva sute de jocuri;
  • teorii despre Antreprenoriat :)
  • teorii despre ce inseamna sa fii FEMEIE; 
  • sa ma bucur de tot ce apare in viata mea, de lucruri marunte in general;
  • Asteptarile mele de la oameni si situatii sunt total diferite decat cele ale celor din jur.
  • Comunicarea e secretul multor rezolvari de probleme si situatii;
  • Este importanta atitudinea, increderea in ceea ce-mi propun si perseverenta;
  • Sa nu ma dau batuta...Orice situatie are o rezolvare;

Experiente pe care le-am trait si de care nu credeam ca sunt in stare pana la 30 de ani dar care stau la baza formarii mele:

  • Pentru ca a avut incredere in mine Claudia Moldovan, am facut vanzari;
  • Pentru ca au avut incredere in mine doamna Elena Goga si alte cateva profesoare, am continuat cu animatia pentru copii si mi-am descoperit vocatia;
  • Pentru ca a avut incredere in mine Calin Voda, am facut TSA, escalada, am intrat in Pestera si am sarit la TIROLIANA;
  • Pentru ca a avut incredere in mine Marcela Campian, am facut marketing online;
  • pentru ca Dumi a avut incredere in mine, am trait intr-o relatie de 5 ani;
  • Pentru ca MAMA a avut incredere in mine, am dezvoltat o afacere.
  • Pentru ca oamenii au incredere in mine, serviciile se cer in continuare si lucrurile evolueaza mereu
  • Am sarit la saritura de incredere
  • Pentru ca-mi place mult, am ajuns sa scriu pe bloguri si chiar sa castig din asta.

Experiente amuzante:

  • am mancat var de pe casa;
  • am cazut de pe podet in parau la Baisoara;
  • am cazut intr-o baltoaca mare de tractor formata dupa ploaie;
  • i-am facut petrecere surpriza la Kati;
  • am vorbit in limba franceza prin semne si desene;
  • am dansat atat de puternic in Gazette pana partenerul meu de dans a cazut pe spate;
  • am mancat din aceesi farfurie cu motanul;
  • am ars o zama de fasole incat n-am mai reusit sa salvez oala;
  • am creat o vanatoare de artefacte pt partenerul meu si inaite de ultimul artefact m-a prins in flagrant! :)));










Asa si acum? ....

Pana acum cred ca pur si simplu am invatat, am cladit, m-am format...M-am pregatit pentru viata mea.
De acum simt ca sunt puternica. Ma iubesc si cred in mine...De acum cred ca pot sa fac si mai multe...De acum imi dau voie sa am vise si mai mari, planuri si mai marete pe care le contientizez cu si mai mare tarie, ca sunt realiste si posibile.

De acum, ma simt FEMEIE cu adevarat!

De acum CRED...cred eu in mine...







Un comentariu:

părerea ta