A 28 -a primăvară....


Azi am avut parte de o zi de primăvară tare frumoasă, în care nimeni şi nimic nu cred că ar fi reuşit să mă indispună.

Picăturile de afară nu m-au mai deranjat pentru că cineva drag mie m-a întâmpinat cu flori superbe;
Chiar dacă mi-am plănuit să fiu liberă azi, să stau acasă, să gătesc bunătăţi şi să-mi aştept prietenii dragi la mine, nu mi-au stricat câteva ore de muncă buna dispoziţie...

Dupămasa a continuat aşa de frumos...alături de persoane dragi mie....
Am avut parte de lectura unei poveşti frumoase în care încă odată mi s-a subliniat ideea că sunt preţioasă...
esti pretios de max lucado, sunt pretioasa, sursa foto www.agape.ro esti pretioasa, ziua mea, 9 aprilie, ziua mea de nastere, multumiri, bucurii, aniversari, petreceri, cu prietenii, viata are gust, ganduri bune, zile frumoase, speciale, sunt speciala. 
Am primit o multime de flori, cadouri, apeluri şi mesaje pe telefon, sute de mesaje pe facebook....
Am depănat câteva amintiri...Am retrăit rapid câteva experienţe unice, parcă de mult uitate printre dosare şi poze....
Cum să nu fiu bucuroasă? Cum să nu mă simt fericită? Cum să nu radiez bucurie?
Mulţumesc! :)

Închei ziua cu un link primit http://htwins.net/scale2/index.html.....Încă odată putem vedea cât de complexă e viaţa, cât de spectaculoasă şi plină de mister, culoare, pasiune....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta