Inimă rănită



După ce mi-am luat inima în dinţi şi am făcut pasul acesta m-am simţit mai uşurată....Am avut momente de linişte dar şi momente de tristeţe. Mi se pare ceva normal să mă ia nostalgia amintindu-mi de vremurile bune. Da, da, am avut şi vremuri bune, în care mă simţeam în siguranţă. Acestea mă determină uneori să scap câte o lacrimă. Am avut noroc că m-am afundat în "munca mea"...sau că mereu am avut pe cineva lângă mine, chiar dacă tendinţa mea era de a mă închide în cameră, în casă....în "treburile mele" niciodată terminate.....O, ce bine a fost câteva zile....Uneori aveam câte o fracţiune de secundă în care mă săgeta gândul că o să vină momente mai triste....Nu am scăpat.

Cel mai greu este să te revăd....În perioada asta îmi doresc dacă se poate, să nu te văd prea des. Spun asta nu pentru că nu îmi este dor de noi ci pentru că nu-mi place să te văd aşa cum suferi....cum te "topeşti".....cum te uiţi la mine cu drag, cu dorinţa de a-mi spune multe....Nu, nu este milă, să ştii (tu asta ai spune repede).....Este o durere. Ceva se rupe din mine. Este durerea alegerii, durerea raţiunii. Simt că pentru a merge mai departe este nevoie de această ruptură....tragică ruptură.

Crezi că nu văd că mi-ai spune "hai, mai gândeşte-te....gândeşte-te bine....gândeşte-te la noi şi la clipele frumoase care le-am avut împreună, clipele acelea unice după care fiecare dintre noi tânjim şi simţim că nu o să mai trăim niciodată aşa ceva..." Nu pot rămâne indiferentă chiar dacă încerc să dau această impresie.

Dar nici nu pot da înapoi...

poza trista, poze,sursa foto 1,000,000 Pictures,  imagini, inima ranita, give me my heart, desene triste, poze  faine, poze romantice, poze unice, imagini frumoase, poze frumoase, 



Chiar regret că suferi. Sentimentele nu se pot şterge cu buretele peste noapte. Dar să ştii că şi eu am partea mea de suferinţă în tot acest calvar. Am avut câteva vise, aşteptări şi planuri în care am crezut, care acum rămân doar în amintire. În locul lor au apărut mici temeri şi griji....

Când spun că sunt bine, nu întodeauna este adevărat. S-ar putea însă, recunosc, să-mi fie mai bine mie decât ţie, pentru că eu accept această situaţie mai uşor şi vreau ca vieţile noastre să se schimbe în bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta