Căutare


Mereu suntem în căutare de ceva....Căutăm să cunoaştem lucruri, căutăm oameni cu care să ne potrivim, să fim pe aceeaşi lungime de undă, alături de care să ne bucurăm de reuşitele noastre şi să plângem când ne e greu....Căutăm să cunoaştem locuri şi să ne bucurăm de toate minunăţiile lumii acesteia pe care Dumnezeu ni le face cadou....Dar, mai ales, căutăm jumătatea pierdută a sufletului nostru, care, se spune că e sigur undeva şi ne aşteaptă.

- Ce fel de bărbat cauţi?
- Chiar vrei să ştii?
- Da!

- Fiind femeie, caut un bărbat care să facă pentru mine, ceea ce eu nu pot să fac.Pot să mă întreţin, să-mi plătesc facturile, să-mi fac diverse cumpărărturi  la supermarket sau să deretic prin casă. Pot chiar să socializez, să -mi fac o mulţime de aşa-zişi prieteni. Pot să ajut oamenii în jurul meu. Pot să fiu bună şi rea. Dacă mă ambiţionez bine, pot coordona o afacere care se mişcă "încet dar sigur", aşa cum îmi place mie să spun...Ce poate să aducă un bărbat în viaţa mea? Poate te gândeşti că am nevoie de bani...Uite, nu am nevoie de bani aşa cum am nevoie de un bărbat care să lupte pentru perfecţiune în toate aspectele vieţii.
Am nevoie de cineva cu care să conversez şi care să mă stimuleze din punct de vedere intelectual, cineva destul de sensibil ca să înţeleagă prin ce trec eu ca femeie, dar suficient de puternic ca să mă încurajeze şi să nu mă lase să cad.
Caut pe cineva pe care să îl respect, ca să pot să fiu "ascultătoare". Nu pot să fiu aşa cu cineva care nu poate să îşi rezolve singur problemele. Eu caut un bărbat care se poate ajuta pe sine însuşi pentru a ne ajuta reciproc. Caut un bărbat care să înţeleagă că sexul are importanţa lui într-un cuplu, dar că nu determină existenţa cuplului care se vrea cu adevarat fericit. Şi o femeie adevărată nu va accepta niciodată lângă ea un bărbat care este extraordinar numai o oră! Pentru simplul motiv că ziua are 24 de ore!


Aş putea continua....Ţi se pare că cer prea mult? Aceasta se datorează faptului că eu valorez mult.






valoroase, ce fel de barbat cauti, sursa foto ablog.ro, cautarea fericii, gandul  zilei, ganduri, in cautarea perfectiunii, doi pinguni, cuplu, pinguini, poze frumoase, imagini frumoase, cautare, valorez mult, ceri pre amult, barbatul si femeia, pe drum, la drum, dialog


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta